YouTube je postal velik. Ogromen. Za nekatere je le stran za razbijanje dolgčasa, za druge pa je kvaliteten vir dnevnega zaslužka. V Južni Koreji so prišli tako daleč, da mladi med svojimi obroki redno spremljajo vrstnike, ki jedo in se snemajo na kanalu, saj se velikokrat počutijo osamljeno in vsaj v tem delu dneva imajo nekoga “ob sebi”.

Fenomen YouTube kanala

Konec leta 2017 so izračunali, da je bilo vsako minuto naloženih 400 ur posnetkov (leta 2013 je 45 % uporabnikov celo izjavilo, da je vsaj enkrat naložilo na splet posnetek mačke ali druge domače živali). Tretjina vseh uporabnikov spleta je včlanjenih na kanal, kar YouTube postavlja v sklop raznolikih, mednarodnih, multikulturnih strani. Ali ste vedeli, da več kot polovica uporabnikov stran spremlja kar preko telefona in ne sede za računalnikom? Poleg tega mobilni uporabniki preživijo v aplikaciji v povprečju 40 minut vsakič, ko se vanjo prijavijo. Najpogosteje ogledan posnetek je hit letošnjega poletja Despacito s kar 4,1 milijarde ogledov. Ali veste, kateri je bil prvi posnetek kadarkoli naložen na kanal? To je bil 18-sekundni video soustanovitelja Jaweda Karima, ki je 23. aprila 2005 objavil sebe medtem, ko opazuje slone.

Popolna kombinacija vseh delov prispevka

YouTube se je v letih tako razvil, da so norme za objavo uspešnega posnetka postavljene izredno visoko. Ni več dovolj, da objavimo video slabe kvalitete in štejemo oglede, temveč moramo biti inovativni, zanimivi, smešni, šokantni.

Za objavo uspešnega prispevka moramo imeti pravo orodje in jasno razumevanje drugih ljudi ter njihovih želja, potreb. Pomembno se je zavedati, da je vsak del posnetka ključen – kamera, snemalec zvoka, računalnik, programska oprema, tematika. S popolno kombinacijo vseh segmentov vas ti lahko ponesejo med slavne in nadpovprečne uporabnike kanala in kdo ve – morda boste lahko kdaj služili na ta račun.

Izberite pravo tematiko

Izbira prave in zanimive teme za objavljen posnetek je izredno pomembna. Uporabniki, ki redno objavljajo videe, s katerimi predstavljajo novo tehniko in gadgetse, so še pred nekaj leti snemali vse, ne glede na produkt in priljubljenost, dandanes pa se pozna, da izbirajo kvalitetne izdelke priznanih znamk, tiste, ki zanimajo gledalce in naročnike kanalov. Zavedajo se namreč, da nepomembni izdelki nerazvitih znamk, vrhunski kvaliteti navkljub, ne bodo privabili toliko gledalcev, kot bi si želeli.

Veliko uporabnikov spremlja komentarje in mnenja naročnikov ter upošteva njihove predloge, saj je redna interakcija z njimi izredno pomembna. V uvodu omenjeni korejski jedci hrane s svojimi oboževalci vsak dan komunicirajo, se z njimi pogovarjajo, jim pihajo na dušo, pripravljajo in jedo jedi, ki si jih zaželijo gledalci.

Tehnologija se razvija, uporabniki prav tako

Tehnološki trg nam z vsakim dnem ponudi nov produkt, ki nas, če nismo vešči v tem, lahko le zmede. Kljub vsemu je zelo pomembno, da si vzamemo nekaj časa in naredimo kratko »raziskavo« o tem, kaj potrebujemo, za kakšne namene in koliko nas bo to stalo. Od tehnologije, ki jo uporabljamo, je namreč odvisna kvaliteta posnetka, priljubljenost našega kanala ter število naročnikov, ki nas spremljajo na dnevni ravni.

Ker se zavedamo, da je omenjena raziskava izredno dolgotrajen postopek, smo jo v Big Bangu opravili namesto vas.

Med fotoaparati svetujemo DSCHX60B SONY, ki omogoča 30-kratni optični zmogljivi zoom, ki je idealen za bližinske posnetke divjine, sončnega zahoda in je idealen za tiste, ki si želijo popoln nadzor tako pri snemanju bližnjih kot oddaljenih prizorov.

Za njim prav nič ne zaostaja D3400 ČRN AF-S 18-105 VR NIKON, s katerim je neverjetno enostavno fotografirati in deliti slike v kakovosti D-SLR. Tehnologija SnapBridge1 omogoča, da fotoaparat povežemo s pametno napravo prek povezave Bluetooth, s čimer fotografije sinhroniziramo že med fotografiranjem. Tipalo formata DX s 24,2 milijona slikovnih točk zagotavlja izjemne rezultate pri šibki svetlobi in daje umetniški učinek zameglitve ozadja.

Fotoaparat EOS1300D 18-55+75-300 DC CANON zajema kakovostne fotografije in videoposnetke z značajem uporabnika. Slike ločljivosti 18 milijonov slikovnih pik so polne podrobnosti in dovolj velike, da jih lahko natisnemo na velikost tudi do A2+. Vključuje kakovostno povečavo, stabilizator slike, asferični element leče s premazom Super Spectra, krožno zaslonko, steklo brez svinca in še mnoge druge lastnosti, ki vas bodo navdušile.

Tudi kamer ne smemo zapostaviti. HDRCX405B SONY kamera  je popolna in vsestransko enostavna, s katero bodo vaši spomini lepši. Optični stabilizator slike SteadyShot z inteligentnim aktivnim načinom, do 26,8 mm širokokotni objektiv, format XAVC S, Highlight Movie Maker in Ustream za pretakanje vsebin v živo uporabniku omogočajo vrhunsko izkušnjo.

Za heroje je tu GoPro HERO6 BLACK, ki je zmogljiva in enostavna, predvsem zaradi možnosti 4K videa, glasovnega nadzora, one-button tehnologije, enostavnega LCD ekrana in vodoodporne zaslon.

Montiranje končnega posnetka

Ko imate enkrat posnete vse kadre posnetka, je čas za montažo. Na spletu je ogromno programov, s katerimi lahko ustvarite vrhunski izdelek, ki bo kar vabil gledalce in naročnike k spremljanju vašega kanala.

Idealni za montažo video vsebin so Apple računalniki.  Apple MacBook Air je tanek, lahek, trpežen, zmogljiv, procesorji nove generacije Intel Core in grafika Intel HD 6000 pa porabijo manj energije, zato baterija zdrži dlje.

Lenovo Win 10 Home je izredno odziven in cenovno ugoden računalnik z 43,9 cm zaslonom. Omogoča izjemno povezljivost.

HP Notebook 17-X019NM je opremljen z vsemi funkcijami, ki jih potrebujete za opravljanje vseh dnevnih nalog. Je izredno zmogljiv in zaupanja vredna znamka, s katero boste kos vsem potrebam.

Izdelava YouTube izdelka vzame veliko časa, a prinese tudi ogromno uspeha. Z moderno tehnologijo se lahko razvijate tako vi kot vaši prispevki, in verjamemo, da se bo to konec koncev izplačalo.

Že poznate Big Bang YouTube kanal? Za vas redno pripravljano nove vsebine v katerih predstavljano nove pametne naprave, nasvete za kuhanje in lepoto.

Na Facebook? Twitter? Po mejlu?

Izdelki

Odgovori