Projekt Morfej naj bi v polnosti zaživel v prvi polovici leta 2016.

Sistem navidezne resničnosti “Morfej” (Morhpeus), ki bo sistem PlayStation4 dvignil na višjo stopnjo v občutju resničnosti in nakazuje prihodnost razvoja igranja iger.

Morfej omogoča igralcem, da pridobijo občutek, kot da bi bili resnično prisotni v virtualnem svetu igre, ki jo igrajo. Ta izkušnja navidezne resničnosti je bila sprejeta z velikim navdušenjem (in zanimanjem industrije zanjo) vse od leta 2014, ko je bila prvič predstavljena. V preteklem letu je SCE prejemal povratne informacije s strani razvijalcev in s strani uporabnikov ter je naredil več izboljšav na področju zmogljivosti Morfeja, da bi povečal realistični občutek prisotnosti in prestavil nov mejnik v svetu igranja.

OLED-zaslonGamerski pripomoček prihodnosti Morpheus (morfej)

Namesto 5-palčnega LCD-zaslona ima novi sistem Morfej za navidezno resničnost vgrajen 5,7-palčni OLED-zaslon (ločljivosti 1920 x RGB x 1080). Novi zaslon razširi vidno polje, omogoča hitro posodabljanje slike, izboljšuje jasnost, zmanjšuje učinek migetanja ter tako pomaga zagotoviti igralcu občutek prisotnosti.

Sistem izhoda s 120 slikami na sekundo

Z vključitvijo OLED-zaslona naprava Morfej zdaj podpira izhodni in vhodni sistem prenosa 120 slik na sekundo. Poleg tega pa bodo lahko s posodobitvijo sistemske programske opreme vsi PS4 sistemi upravljali s sistemom 120 slik na sekundo samodejno, ko bodo priključeni na napravo Morfej. Z združitvijo OLED-zaslona z visoko stopnjo osveževanja in sistema PS4 Morfej proizvaja presenetljivo tekočo vizualizacijo in dosega novo stopnjo v doživljanju navidezne resničnosti.

Natančnejše sledenje in zmanjšana latenca

Da bi bilo pozicijsko sledenje bolj usklajeno s PlayStation kamero, so novemu prototipu dodali še tri svetleče diode (LED), tako da jih je zdaj skupno 9. Morfej še naprej podpira 360-stopinjsko sledenje in dodatna LED oprema samo izboljša moč in stabilnost. Poleg tega je bil celotni sistem optimiziran za zmanjšanje latence med fizičnim gibanjem igralčeve glave in prikazovanjem na zaslonu vizirja Morfeja.

Uporabniku prijazna oblika

Novi prototip je ohranil originalno obliko vizirja naglavne naprave, ki zmanjšuje pritisk na igralčev obraz in ima enojni nosilni pas z gumbom za hitro odpenjanje in zapenjanje. Tudi drugi deli naprave so bili prilagojeni tako, da bi bila lahko naprava lažja, udobna in prijetna za uporabo.

Razvijalci bodo lahko uporabljali nov prototip za ustvarjanje vsebin s pomočjo Morfeja za PS4 v roku šestnajstih mesecev. Poleg vseh drugih izboljšav bo novi prototip še naprej podpiral 3D zvok in možnost dodatnega zaslona – funkcijo, ki omogoča predvajanje igre z zaslona na Morfeju na drugem televizijskem zaslonu, da lahko sodelujejo tudi drugi igralci. Poleg tega bo SCE zagotovil komplet za razvoj programske opreme (SDK – Software Development Kit), ki pretvarja izhodni sistem 60 slik na sekundo v sistem 120 slik na sekundo, kar bo omogočilo razvijalcem, da bodo lahko vsebino, ki so jo razvili za predhodno različico prototipa, aplicirali tudi v novem Morfejevem prototipu.

SCE bo nadaljeval razvoj Morfeja z namenom, da bi bil v prvi polovici leta 2016 že namenjen končnim kupcem.

»S to tehnično inovacijo (tehničnimi očali Morfej), doseženo na novem prototipu, smo en korak bližje k uresničitvi naše vizije doseganja neverjetne navidezne resničnosti na PS4, s tem pa smo tudi bližje temu, da ponudimo igralcu občutek resnične prisotnosti v igri,« je dejal Shuhei Yoshida, predsednik SCE Studios Worldwide. »Prepričani smo, da bo tehnologija Morfeja v nastajanju v povezavi z močjo PS4 določila razvijalcem iger standard, ki mu bodo sledili, če gradijo na svojih ustvarjalnih idejah in jih želijo dovršiti v igrah, ki vključujejo navidezno resničnost.«

Specifikacije novega prototipa projekta »Morfej«

 Komponenta  Procesorska enota, naglavni sistem VR
 Metoda zaslona  OLED
 Velikost zaslona   5,7 palca (14,5 cm)
 Ločljivost 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 na oko)
 Stopnja osveževanja 120 Hz, 60 Hz
 Zorni kot  Približno 100 stopinj 
 Vmesnik za povezavo  HDMI + USB 
 Funkcije  3D avdio, možnost dodatnega zaslona
 Tipala (senzorji) Merilnik pospeška, žiroskop  

Na Facebook? Twitter? Po mejlu?

Odgovori