0

Košarica

Imate vprašanje? Pišite na info@bigbang.si ali pokličite na 080 22 64

Izdelki

Kje preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka preverite na spletni strani posameznega izdelka v desnem spodnjem kotu v tabeli »Zaloga izdelka«.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se naj na oddelku z artiklom v originalni embalaži in originalnim računom. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se morate v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Osnovni pogoj je brezhibno delujoč izdelek ter originalna in nepoškodovana embalaža, predložiti je potrebno tudi račun, izdan ob nakupu.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izdelek, ki sem ga kupil ni deloval že po samem odprtju. Kaj sedaj?

Izdelek reklamirajte. Vse o postopku reklamacij najdete TUKAJ

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se na oddelku z artiklom v izvirni embalaži in originalnim računom.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kam lahko pošljem povpraševanje za predračun?

Povpraševanje lahko pošljete na potrosniki@bigbang.si.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali je izdelek, ki je bil poslan na servis, že popravljen?

Status popravila izdelkov si lahko ogledate TUKAJ.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kolikšno garancijsko dobo ima posamezen izdelek?

Garancija posameznega izdelka je zabeležena spletni strani izdelka pod zavihkom »Tehnične podrobnosti«. Doba garancije med izdelki variira. Garancijo izdelka, ki je že v vaši lasti si lahko ogledate na garancijskem listu oziroma v proizvajalčevih navodilih za uporabo. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izgubil/založil sem račun. Ali lahko pridobim dvojnik računa?

Seveda. Pišite nam na potrosniki@bigbang.si. V sporočilu navedite čim več podatkov (znamko in model izdeleka, lokacija nakupa, način plačila, čimbolj točen datum nakupa). Prav tako lahko dvojnik računa pridobite v trgovini, kjer ste izdelek kupili. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali mi lahko dobavite izdelek, ki ga nimate v ponudbi?

Pošljite nam elektronsko sporočilo na potrosniki@bigbang.si in preverili bomo informacijo pri odgovorni osebi oziroma dobavitelju.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali lahko rezerviram izdelek v trgovini?

Seveda.  Pokličite v trgovino, v kateri bi želeli rezervirati izdelek in naši prodajalci vam bodo svetovali kako to uredite in izbrani izdelek prevzamete.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Lahko izdelek, ki je na zalogi v eni izmed trgovin, naročim v drugo Big Bang poslovalnico?

Seveda. Izdelek, ki ga naročite prek spleta lahko prevzamete v katerikoli Big Bang trgovini po Sloveniji. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

S prijavo na e-novice do popustov. Prijavi se in prihrani.

Zagotavljamo vam 100 % zasebnost.
Da bo naš odnos z vami ostal zakonit in zaupanja vreden, hkrati pa, da boste imeli od sodelovanja z nami kar največ koristi, vas prosimo, da nam posredujete soglasje za naslednje možnosti obdelave vaših osebnih podatkov s klikom na priložena okenca.

S klikom na okence boste na enostaven način podali soglasje za vse spodaj navedene namene obdelave vaših osebnih podatkov.

S klikom na okence podajate soglasje, da vam lahko družba Big Bang d.o.o. na vaš posredovani elektronski naslov pošilja različna promocijska sporočila v okviru segmentiranega neposrednega trženja, kar lahko vključuje tudi avtomatizirano odločanje in oblikovanje profilov za zagotovitev, da vam pošiljamo takšne informacije o naših storitvah, ugodnostih, novostih ipd., ki so na podlagi analize vaših aktivnosti v največji možni meri prilagojene vašim potrebam in interesom. V ta namen lahko družba Big Bang analizira kdaj in katere komunikacijske kanale uporabljate z družbo Big Bang, katere od predstavljenih ponudb ste si ogledali in, če je primerno, izkoristili, ter jih lahko analizira v zgoraj omenjene namene trženja na podlagi interesov.

S klikom na okence podajate soglasje, da vam lahko družba Big Bang za namen zagotavljanja optimalnih storitev in pošiljanja informacij v največji možni meri prilagojenih vašim interesom po pošti ali e-pošti (če ste navedli ta podatek) pošlje anketni vprašalnik s katerim boste lahko, če boste to želeli, ocenili ponudbo, blago in storitve družbe Big Bang oziroma vaše zadovoljstvo z njimi.

S klikom na okence podate soglasje, da vam lahko družba Big Bang, d.o.o. posreduje na vaš elektronski naslov obvestila o aktualnih nagradnih igrah, v katerih lahko sodelujete.

S klikom na okence podate soglasje, da družba Big Bang, d.o.o. vaš e-naslov posreduje Facebooku in Googlu ter vas o akcijskih ponudbah in pridobljenih ugodnostih obvešča preko vašega FB profila in vašega Google računa.

Podrobnosti si lahko ogledate na povezavi.

Spletni piškotki

Spletna stran www.bigbang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb«DA« soglašate z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.

Da