Želel bi vrniti izdelek, kupljen preko spleta. Kako to uredim?

Za vračilo izdelka/odstop od pogodbe izpolni obrazec za odstop od pogodbe. Izdelek mora biti neuporabljen in nepoškodovan - preizkus izdelka je možen v enaki meri, kot bi to bilo izvedljivo v trgovini. Embalaža in morebitni varnostni pečati morajo biti nepoškodovani. Več informacij najdeš na povezavi.

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se moraš v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasi se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim računom. Osnovni pogoj za vračilo je brezhibno delujoč/neuporabljen izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter račun, izdan ob nakupu.

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovoriš v trgovini, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasiš se na oddelku z artiklom v originalni in nepoškodovani embalaži ter računom.

Izgubil/založil sem račun. Ali lahko pridobim dvojnik računa?

Seveda. Piši nam na [email protected]. V sporočilu navedi čim več podatkov (znamko in model izdeleka, lokacija nakupa, način plačila, čimbolj točen datum nakupa). Prav tako lahko dvojnik računa pridobiš v trgovini, kjer je bil izdelek kupljen.