VIKEND AKCIJA! Uporabi kodo: VIKEND

0h
0m
0s
Išči
D4 WEB
D4 WEB d.o.o., Brezovce 6, Trzin, 1236, Trzin, Slovenija, Matična št.: 8132534000, Davčna št.: SI95763511
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Predstavljamo vam D4 web d.o.o trgovino – vaš pravi naslov za kakovostno orodje, igrače, oblačila in izdelke za vrt in dom kateri vam bodo olajšali življenje in vašo stanovanje spremenilo v dom.  Z našo bogato ponudbo izdelkov lahko najdete nekaj za vsakogar, od otrok, moških in žensk vseh starosti, nismo pa pozabili tudi na vaše hišne ljubljenčke.ž


Odkrijte neskončno zabavo za vaše malčke s kakovostnimi igračami , preoblikujte svoje stanovanje in zunanji prostor z našim bogatim programom za vrt in dom, ter ostanite modni z našimi trendovskimi oblačili in obutvijo. Nakupujte zdaj in si olajšajte življenje in nakupovanje z d4 web d.o.o.!

Vračila in reklamacije
Ime podetjaD4 WEB d.o.o.
Povratni naslovHladilniška pot 42, 1000 Ljubljana
Telefonska številka38641600093
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov [email protected] ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, mora stranka, ki odstopa od pogodbe priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec (klikni na povezavo).

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: D4 WEB, d.o.o., Brezovce 6 , 1236 Trzin, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Vrnjenih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjeni paketi, poslani z odkupnino bodo zavrnjeni.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Varstvo podatkov

Katere osebne podatke zbiramo?

V primeru vzpostavitve kontakta z nami preko uporabe obrazca na naši spletni strani pridobimo vaše ime in priimek, telefonsko številko in/ali email naslov, da lahko odgovorimo na vaše vprašanje oz. poizvedbo.

Če ste kupec izdelkov, ki jih ponujamo v spletni trgovini, o vas zbiramo tudi druge osebne podatke, ki jih potrebujemo za izdajo računa in pošiljanje naročenih izdelkov, ki ste jih naročili. Ti osebni podatki so:

  • ime in priimek;
  • naslov (ulica in hišna številka, poštna številka in mesto)
  • kontaktni e-poštni naslov;
  • kontaktni telefon;

Kako uporabljamo (obdelujemo) vaše osebne podatke?

Vsi posredovani osebni podatki so obravnavani zaupno in so uporabljeni zgolj za namen, zaradi katerega so bili posredovani. D4 WEB z ustreznimi organizacijskimi ukrepi, postopki dela in tehnološkimi rešitvami ter z lastnimi in zunanjimi strokovnjaki izvaja vse potrebne ukrepe, da so vaši podatki zaščiteni. Pri tem D4 WEB uporablja ustrezno stopnjo zaščite in razumne fizične, elektronske in administrativne ukrepe, s katerimi zbrane podatke varuje pred nenamernim ali nezakonskim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkritjem osebnih podatkov ali pred nepooblaščenim dostopom do osebnih podatkov, ki so bili preneseni, shranjeni ali drugače obdelani. Dostop do vaših osebnih podatkov je dovoljen samo osebju, ponudnikom storitev, ki te podatke potrebujejo iz poslovnih razlogov, ali tistim, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela.

Če ste naročili izdelek, ki ga ponujamo v spletni trgovini D4 WEB se osebni podatki zbirajo in obdelujejo za sklenitev in izvajanje kupoprodajne pogodbe, izdajo računa in dostavo izdelka.

Skladno z našim zakonitim poslovnim interesom, ki ga imamo kot trgovina, vas ob potrdilu naročila izdelka prijavimo na naše e-novice s katerimi vas obveščamo o podobnih izdelkih v naši ponudbi. Na začetek prejemanja enovic se lahko odjavite na povezavi, ki je posredovana skupaj z elektronskim poročilom o odposlanem naročilu oz. na povezavi, ki je v vsakem poslanem sporočilu enovic.

D4 WEB se zavezuje, da podatkov, ki jih boste posredovali preko spletne trgovine ali na kakršenkoli drug način, ne bo prodajal, posojal ali kakorkoli drugače posredoval tretjim osebam, razen v spodaj navedenih primerih in če predpisi ne zapovedujejo drugače.

Vaše osebne podatke bo D4 WEB razkril zgolj navedenim tretjim osebam ob spodaj napisanih pogojih, pri čemer bo D4 WEB zagotovil, da bodo vaši osebni podatki obdelani, zaščiteni in preneseni v skladu z veljavnimi predpisi.

Druge informacije

Stvarna napaka

Stvarna napaka je kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora spletno strgovino sofistar.si o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Cached: Sun, 26 May 2024 16:26:49 GMT