Reklamacije in popravila za izdelke v garanciji

Kako sprožim garancijski postopek?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, se lahko obrnete na katerokoli poslovalnico. Postopke, povezane z reševanjem reklamacij lahko preverite tudi preko telefona, ali pa nas kontaktirate na elektronski naslov oddelka za reklamacije. Za sprožitev postopka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti nedelujoč izdelek. Naša ekipa bo za vas izpolnila reklamacijski zapisnik in izdelek poslala na pooblaščeni servis. Postopek rednega servisa lahko po zakonu traja največ 45 dni, vendar se trudimo, da je ta čas veliko krajši.

Oddelek za reklamacije:

[email protected]

01 309 38 18

Delovni čas:

Pon - Pet: 9:00 - 18:00

 


 

Prijava škode za izdelke z Big Bang zavarovanjem

Hitra in preprosta prijava škodnega primera. Pred prijavo preverite ali imate zavarovanje Allianz ali Triglav, informacije najdete na zavarovalni polici, ki ste jo prejeli ob nakupu.

Aparat lahko skupaj z potrdilom o zavarovalnem kritju dostavite v najbližjo poslovalnico Big Bang ali uporabite hitro in preprosto prijavo škodnega primer na spodnjih kontaktih. V primeru večjega aparata je možen prevzem tudi na domu.

Zavarovanje Allianz

Klicni center Allianz: 080 25 30

Seznam Big Bang poslovalnic: tukaj

Zavarovanje Triglav

Klicni center Zavarovalnice Triglav:  080 555 555
Spletni obrazec za prijavo škode: tukaj

Seznam Big Bang poslovalnic: tukaj

Kaj je potrebno predložiti ob prijavi škode za izdelke z zavarovanjem?

  1. Številko potrdila o zavarovalnem kritju.
  2. Osnovne podatke: osebni podatki, datum nastanka škode, opis škodnega dogodka, stanje izdelka in kontaktni podatki za prevzem izdelka.

 


 

Kako poteka vračilo izdelka, kupljenega v fizični poslovalnici?

Vračilo ali zamenjava izdelka je možna v vseh naših poslovalnicah. Ob predložitvi računa lahko vrnete ali zamenjate le izdelke v originalni in nepoškodovani embalaži, izdelki pa morajo biti brez vidnih znakov uporabe in v prvotnem stanju. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem. Svojo najbližjo poslovalnico lahko poiščete tukaj.

 


 

Kako poteka vračilo izdelka, kupljenega na spletu? 

Odstop od pogodbe

Če ste nakup opravili na spletni strani, imate v roku 14 dni od nakupa možnost odstopa od pogodbe. Za odstop od pogodbe nam lahko posredujete izpolnjen spletni obrazec, zraven pa priložite kopijo računa. Več informacij o postopku je na voljo tukaj

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

 

Za več informacij nas lahko kontaktirate, ali pa si ogledate odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

 

Pogosto zastavljena vprašanja