Kako sprožim reklamacijski postopek?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, se lahko obrnete na katerokoli poslovalnico. Postopke, povezane z reševanjem reklamacij lahko preverite tudi preko telefona, ali pa nas kontaktirate na elektronski naslov oddelka za reklamacije. Za sprožitev postopka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti nedelujoč izdelek. Naša ekipa bo za vas izpolnila reklamacijski zapisnik in izdelek poslala na pooblaščeni servis. Postopek rednega servisa lahko po zakonu traja največ 45 dni, vendar se trudimo, da je ta čas veliko krajši.

Oddelek za reklamacije:

[email protected]

01 309 38 18

Delovni čas:

Pon - Pet: 8:00 - 18:00

Kako poteka vračilo izdelka?

Vračilo ali zamenjava izdelka je možna v vseh naših poslovalnicah. Ob predložitvi računa lahko vrnete ali zamenjate le izdelke v originalni in nepoškodovani embalaži, izdelki pa morajo biti brez vidnih znakov uporabe in v prvotnem stanju. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem.

 

Če ste nakup opravili na spletni strani, imate v roku 14 dni od nakupa možnost odstopa od pogodbe. Za odstop od pogodbe nam lahko posredujete izpolnjen spletni obrazec, zraven pa priložite kopijo računa. Več informacij o postopku je na voljo tukaj

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

 

Za več informacij nas lahko kontaktirate, ali pa si ogledate odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

 

Pogosto zastavljena vprašanja