O spletnem centru bigbang.si

Podjetje Big Bang, d.o.o. z mrežo 16 trgovin ter spletnim centrom bigbang.si na slovenskem trgu predstavlja največjega ponudnika zabavne elektronike s tržnimi deleži, ki segajo od 30 % pa vse do 60 %.

 

Big Bang splošni pogoji             Splošni pogoji eTržnice

Kontakti

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje.

Pon - pet: od 8:00 do 16:00

Telefon: 01 362 60 00

E-pošta: [email protected]

Kje se nahajamo?

Vsa naročila oddana preko spletnega centra, lahko osebno prevzamete v kateri koli Big Bang trgovini.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.bigbang.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  • Cene v trgovini označujejo cene, ki veljajo v trgovinah Big Bang. V primeru morebitnih razlik med ceno na spletni strani in ceno v posamezni trgovini velja cena, s katero je izdelek označen v trgovini.
  • Spletne cene so cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletnega centra bigbang.si.
  • Klubska cena je cena, ki jo za izdelek plača član Kluba Big Bang. Za prikaz Klubske cene je potrebno biti član Kluba Big Bang in biti prijavljen v spletno trgovino Bigbang.si ter imeti povezan spletni račun bigbang.si z računom Klub Big Bang.
  • Klubski prihranek je razlika med redno ceno in Klubsko ceno.
  • Izenačena cena je cena, ki jo obiskovalec prejme s klikom na gumb Izenačimo ceno. S klikom na gumb pošlje zahtevek za izenačitev cene z navedenimi konkurenti. Aplikacija preveri cene konkurentov ter izenači ceno v skladu s pravili akcije. Izenačena cena velja 12 ur in je omejena na uporabnika, ki je zahteval izenačitev cene.

Izdelki po nižjih spletnih cenah niso na voljo v trgovinah Big Bang, kljub temu, da jih lahko najdete na prodajnih policah.

Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Količine

Nakup izdelkov v spletni trgovini je možen v količinah, primernih za gospodinjstva. Big Bang d.o.o. si pridržuje pravico, da naročenega blaga v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani istega kupca/gospodinjstva) ne dobavi, oziroma stornira naročilo.

Dostava

V spletnem centru bigbang.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka, pod statusom zaloge izdelka »Na zalogi«. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Dostava po pošti

Dostavo po pošti izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

 

Stroški dostave

 

  • 3,99 € - za pakete do 5 kg in vrednost naročila do 99,98 €,

  • 0 € - za pakete do 5 kg in vrednost nad 99,99 €,
  • 5,99 € - za pakete čez 5 kg in vrednost naročila do 399,98 €,
  • 0 € - za pakete čez 5 kg in vrednost nad 399,99 €.
  • Strošek dostave z vnosom in odvozom znaša 19,99 € (24,99 € za hitro dostavo z vnosom in zahtevnejša dostava 29,99 € za ameriške hladilnike in televizorje večje od 127 cm diagonale zaslona). Več informacij je na povezavi.
  • Strošek hitre dostave na območju Ljubljane je
    • 1 € za naročila v vrednost nad 100 € (označeni z značko Hitra dostava),
    • 4,99 € za naročila v vrednosti do 100 €  (označeni z značko Hitra dostava).

Hitra dostava po Ljubljani

Ob delavnikih omogočamo tudi hitro dostavo po Ljubljani za izdelke do 5 kg, katerih dimenzije ne presegajo 1 metra:

  • nakup do 9. ure zjutraj – dostava isti delovni dan najpozneje do 12. ure
  • nakup do 12. ure – dostava isti delovni dan najpozneje do 15. ure
  • nakup do 15. ure – dostava isti delovni dan najpozneje do 18. ure
  • nakup po 15. uri – dostava naslednji delovni dan do 12. ure

V kolikor bo hitra dostava na voljo za vaše naročilo*, se bo v košarici pojavila možnost naročila s hitro dostavo.

*V primeru, da je zaloga izdelka manjša od 4 kosov, hitra dostava ne bo ponujena v košarici. V primeru večih istočasnih naročil se lahko zgodi, da bo značka za Hitro dostavo še vedno na izdelku, v košarici pa ne bo več ponujena.

Pogoj za hitro dostavo je, da so v košarici izključno izdelki, ki so označeni z značko hitra dostava, da je teh izdelkov v košarici največ 5 kosov, in da vpišete naslov za dostavo, ki ima eno od naslednjih poštnih številk:

  • 1000 Ljubljana
  • 1001 Ljubljana – poštni predali
  • 1231 Ljubljana – Črnuče
  • 1260 Ljubljana – Polje
  • 1210 Ljubljana – Šentvid
  • 1211 Ljubljana – Šmartno

V primeru, da vas v času dostave ni doma in paketa ne prevzamete, vam morebitno novo pošiljanje ponovno zaračunamo. V času praznikov in med vikendi se rok dostave podaljša za čas dela prostih dni. Dostavo izvajamo v sodelovanju z družbo AvantCar.

Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletnem centru bigbang.si, lahko prevzamete tudi osebno v trgovinah Big Bang po Sloveniji v času odprtja trgovine. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

Plačila

Spletni center bigbang.si omogoča naslednje načine plačevanja:

 

Po predračunu ali UPN obrazcu

Po elektronski pošti [email protected] ali telefonu (01) 362 60 00 nam vnaprej sporočite svojo željo po izdelavi predračuna in z veseljem se bomo odzvali. Na naročila z zahtevki po predračunu, prejeta med delovniki med 9:00 in 16:00 uro, se skušamo odzvati še isti dan. Zahtevek za izdajo predračuna ali plačilo preko UPN obrazca pa lahko oddate tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun in izpolnjen UPN obrazec v .pdf obliki.

 

S plačilno kartico

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro in Diners. Omogočamo tudi obročno plačilo s kartico Diners Club.

(opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).

Več o tem sistemu Bankart, si lahko ogledate na naslovu: http://www.bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/. Če ste imetnik kartice kartičnega sistema Bankart, se lahko za pomoč pri uporabi kartic obrnete na kontaktni center Bankart na telefonsko številko (01) 583 41 83 (več o tem: http://www. bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/klicni-center-bankarta/ ). Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

Leanpay

Obročni nakup, ki ga sklenete kar preko spleta. Več informacij na povezavi.

 

GoCrypto

Plačilo je možno tudi s kriptovalutami preko sistema GoCrypto (več informacij). V primeru odstopa od pogodbe se kupnina vrne na transakcijski račun stranke.

 

Flik

V spletni trgovini je mogoče plačilo tudi s Flikom. Plačilo s Flikom ni možno za komitente bank Sparkasse in Intesa Sanpaolo Bank.

 

* OPOZORILO ZA NAKUPE Z MOŽNOSTJO PLAČILA Z GOTOVINO OB PREVZEMU POŠILJKE:

V primeru, da želi Pošta Slovenije potrošniku spletnega centra bigbang.si ob dostavi ali dvigu blaga zaračunati dodatno provizijo za vplačilo posebne položnice v višini 0.96 €, opozorite pismonošo ali delavca na okencu, da je že sklenjena pogodba, na osnovi katere ceno za vplačilo odkupnih zneskov plača podjetje Big Bang, d.o.o. Potrošnik spletnega centra bigbang.si tako ni dolžan plačati omenjene provizije pač pa zgolj znesek odkupnine, ki je sestavljen iz cene blaga, objavljene v spletnem centru bigbang.si ter morebitnih stroškov dostave za nakupe. V primeru, da ob dostavi ali prevzemu kupljenega blaga osebju Pošte Slovenije predstavljena pojasnila ne zadostujejo, svetujemo plačilo zahtevanega zneska. O zapletu nas obvestite na [email protected] ali na telefonsko številko (01) 362 60 00 in uredili bomo, da vam Pošta Slovenije dodatno provizijo za vplačilo posebne položnice v višini 0,96 € v najkrajšem možnem času povrne nazaj. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje!

Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na spletni strani www.bigbang.si. V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), to, prosimo, označite na obrazcu, s katerim podate odstopno izjavo. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Vrnjeni znesek zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je prodajalec potrošniku ni dolžan vrniti.

Klasifikacija tipov dostave:

Standardna dostava:

- Dostava po pošti (Pošta Slovenija):

                - Paketi do 5 kg in vrednosti 99,99 €

                - Paketi mase 5 kg in več ter vrednosti do 399,99 €

Nadstandardna dostava:

- Hitra dostava

- Big Bang dostava, vnos in odvoz

 

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...),
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdel-ku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletnem centru bigbang.si, nas lahko obvestite na [email protected] Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovine, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
  • s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v katerikoli trgovini Big Bang po Sloveniji in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

Kje najdem trgovine?

Naslov trgovine, ki je navedena na obliki računa »paragonski blok«, najdete na povezavi: https://www.bigbang.si/prodajna-mesta

Pogodba

Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. Prodajna pogodba na daljavo med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec potrdi naročilo.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 362 60 00 ali na elektronskem naslovu [email protected].

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletnega centra bigbang.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletnega centra bigbang.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izkljucno preko elektronske pošte [email protected]. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Preklic naročila

2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Garancija

  • Garancija velja na območju Republike Slovenije
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Če pooblaščeni servis vašega izdelka ne popravi v 45 dneh, bo uvoznik na vašo zahtevo izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.
  • Čas, v katerem vam uvoznik zagotavlja servis, vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 krat daljši od garancijskega roka.
  • Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).
  • Za prevoz aparata do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected] 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Informacije o pritožbenem postopku

Družba Big Bang, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte ([email protected]) in ustno na zapisnik v eni izmed trgovin Big Bang. Pristojno osebje v podjetju Big Bang bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Big Bang bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.

Big Bang bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja Big Bang dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba Big Bang, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba Big Bang, d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila potrošnika preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

V kolikor ste izbrali prevzem v trgovini Big Bang, vas bomo o pripravljenem naročilu za prevzem, obvestili preko SMS in elektronske pošte.

Potrošnik prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije blago tudi dostavi na prejemnikov naslov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

 

Ocene izdelkov na spletni strani

Oceno je možno podati brez prijave v račun v spletni trgovini, možnost oddaje ocene izdelka pa je dostopna vsakemu obiskovalcu naše spletne strani. Kljub temu, da lahko vsak obiskovalec odda oceno, pa le-ta ne bo prikazana na spletni strani do preverbe, da je ocenjevalec v našem sistemu zaveden kot kupec tega izdelka. Prikazane bodo torej le ocene obiskovalcev, ki so dotični izdelek v preteklosti tudi kupili. S tem zagotavljamo, da so podane ocene resnične in podane s strani dejanskih uporabnikov izdelka. Za oddajo ocene je potrebno vnesti poljubno ime, ki se bo na spletni strani prikazovalo ob oceni izdelka in komentarju in veljaven elektronski naslov, ki pa ni javno objavljen in je viden le upravljalcu spletne strani. Po preverbi bodo objavljene vse ocene, ne glede na to, ali izražajo pozitivno ali negativno mnenje o izdelku. Ocenjevanje izdelkov in objave ocen izdelkov ne vplivajo na pogodbeno razmerje med trgovcem in kupcem. Ocene so podane s strani resničnih kupcev in niso sponzorirane. Komentarji, ki vsebujejo žaljiv jezik in komentarji, ki vsebujejo osebne podatke zaposlenih v podjetju Big Bang ali osebne podatke strank, ne bodo prikazani na spletni strani.

Ob oddaji ocene je možno izdelek oceniti z 1 do 5 zvezdicami v razdelku 'Tvoja ocena', pri tem je 1 najnižja in 5 najvišja možna ocena. Ob oddaji ocene označitev z zvezdicami  (od 1 do 5) ni obvezna, v kolikor je ocena podana tekstovno v polju 'Tvoj komentar', ki je obvezno polje, brez katerega se ocene izdelka ne da oddati. Povprečna ocena (povprečje vseh oddanih ocen posameznega izdelka od 1 do 5) je prikazana na produktni in drugih straneh, kjer je izdelek izpostavljen, in sicer ob nazivu izdelka. Komentarji skupaj s posameznimi ocenami pa so prikazani na dnu produktne strani. Primarno so razvrščeni po datumu oddaje, od najnovejšega do najstarejšega, razporeditev pa je možno prilagoditi s poljubnim razvrščanjem. Obiskovalci spletne strani se lahko na že objavljene komentarje odzovejo in tako podajo mnenje, ki upravljalcu spletne strani in drugim obiskovalcem da vedeti, ali je bil objavljen komentar zanje koristen.

 

Varnost in zasebnost

Spletni center bigbang.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Big Bang, d.o.o., in BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov banke NLB. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Če želite v spletnem centru bigbang.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov [email protected]. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa.

2. V vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Varno spletno nakupovanje

Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim centrom bigbang.si poteka preko varne šifrirane povezave oziroma s klikom na ikono GeoTrust na uvodni strani.

Zbiranje osebnih podatkov

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov),
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Big Bang, d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.

Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Big Bang, d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov [email protected];
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova [email protected];
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
  • več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v »Politiki zasebnosti«, dostopni na povezavi.

Odveza odgovornosti

Upravljavec spletnega centra, podjetje Big Bang, d.o.o., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.bigbang.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov [email protected] ali pa na telefon (01) 362 60 00.

V takem primeru bo podjetje Big Bang, d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje Big Bang, d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje Big Bang, d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje Big Bang, d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Podjetje Big Bang, d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje Big Bang, d .o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Skrb za okolje in ravnanje z elektronskimi odpadki

Zbiranje starih baterij, sijalk in zelo majhne odpadne električne in elektronske opreme

Da bi v okolju zmanjšali nekontrolirano odmetavanje baterijskih vložkov, akumulatorjev, plinskih sijalk in zelo majhnih aparatov, ki vsebujejo nevarne snovi, smo v vseh naših trgovinah pripravili označene zabojnike, kamor lahko oddate tovrstne izdelke. Na ekološko sprejemljiv način lahko v vseh Big Bangovih trgovinah v količini, ki je ustrezna za gospodinjstvo, oddate baterijske vložke, plinske sijalke, akumulatorje in zelo majhne odpadne električne in elektronske opreme, brez vaše obveznosti za nakup.

Oddaja večje odpadne električne in elektronske opreme*

V Big Bang smo prevzeli odgovornost do okolja. Prevzeli smo odgovornost za svoje izdelke tudi po zaključku njihove življenjske dobe. Brezplačno lahko oddate odpadno električno opremo v vse naše trgovine in v zbiralnice sheme ZEOS.

Odpadno električno in elektronsko opremo (električna in elektronska oprema je izdelek, ki je za svoje delovanje odvisen od električnega toka ali elektromagnetnih polj) lahko oddate v naše trgovine pod naslednjimi pogoji:

  • ob nakupu novega izdelka,
  • ob Big Bang dostavi na dom,
  • najkasneje 30 dni od nakupa ob predložitvi računa,
  • je izdelek ki ga želite oddati razvrščen v isti razred kot novo dobavljen,
  • je število kosov oddanih izdelkov enako številu novo dobavljenih,
  • izdelek ne sme biti razstavljen ali poškodovan tako, da ga ni mogoče prenašati ali prevažati na enak način, kot novo električno in elektronsko opremo ali ogroža zdravje zaposlenih, ki to opremo prevzemajo.

*Kot večja oprema se smatrajo: hladilno zamrzovalni aparati, veliki gospodinjski aparati, televizorji in monitorji ... Podrobne informacije so na voljo na spletni strani ZEOS.

Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletnega centra bigbang.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki. Seznam pogosto zastavljenih vprašanj se nahaja na povezavi, lahko pa nam tudi pišete na naslov [email protected] ali nas pokličete na telefon:

Pon - pet: od 8:00 do 16:00

Telefon: 01 362 60 00

E-pošta: [email protected]

Ljubljana, 25. 3. 2020

 

 


 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA BIG BANG eTRŽNICA ZA UPORABNIKE

 

Člen 1

PREAMBULA

 

  1. Spletno tržnico upravlja Big Bang, d.o.o., ki trguje pod imenom BIG BANG eTRŽNICA (v nadaljevanju: »BIG BANG eTRŽNICA, spletna tržnica«, »mi«, »upravljalec«) in je registrirano v Sloveniji (Evropska Unija, »EU«) s sedežem na naslovu Madžarska ulica 12, SI-1000 Ljubljana, pod matično številko družbe 5464943000, registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, številka vložka 1/11417/00, ID številka za DDV SI 18224326.

 

  1. BIG BANG eTRŽNICA je spletna platforma  ki trgovcem omogoča, da v svojem imenu nudijo in prodajajo določene izdelke (v nadaljevanju: »trgovec«) obiskovalcem spletne tržnice (v nadaljevanju: »kupci, uporabniki«), ki na njem kupujejo.

 

  1. BIG BANG eTRŽNICA je spletna tržnica, ki prek spletnega mesta omogoča sklepanje poslov (prodaje) skladno s temi pogoji, med trgovci in kupci.

 

  1. BIG BANG upravlja z BIG BANG eTRŽNICA.

 

  1. BIG BANG na spletni tržnic nastopa kot trgovec.

 

  1. TI splošni pogoji urejajo le razmerje med kupcem in BIG BANG-om v vlogi upravljalca spletne tržnice.

 

  1. V primeru, da BIG BANG na spletni tržnici nastopa kot trgovec, glede nakupa veljajo splošni pogoji BIG BANG, ki so dostopni na www.bigbang.si/pogoji-poslovanja .

 

  1. V primeru, da kupec preko spletne tržnice kupi izdelek drugega trgovca, veljajo splošni pogoji tega trgovca.

 

  1. Nakup blaga na spletni tržnici BIG BANG eTRŽNICA je mogoč ob predhodni registraciji uporabnika ali brez nje (nakup kot gost). Uporabnik mora biti star vsaj 18 let in posredovati vsaj naslednje osebne podatke (e-naslov, ime, priimek, naslov za dostavo) in se strinjati in potrditi te splošne pogoje.

 

  1. V kolikor v teh splošnih pogojih ni izrecno določeno drugače, lahko uporabnik uporablja spletno tržnico le za namene osebnih nakupov.

 

  1. Ti pogoji (in drugi v njih navedeni akti) se lahko spremenijo ali dopolnijo. Ko nameravate oddati naročilo, vedno preverite pogoje uporabe, da boste seznanjeni z veljavnimi pogoji uporabe.

 

Člen 2

NAKUP IZDELKA

 

  1. Ti splošni pogoji, poleg splošnih pogojev posameznih trgovcev, veljajo za vsa naročila izdelkov. Pred naročanjem izdelkov na spletnem mestu jih pozorno preberite in se prepričajte, da jih razumete. Pred oddajo naročila morate v potrditvenem polju označiti, da se strinjate s temi pogoji uporabe. Če pogojev ne sprejmete, ne boste mogli naročiti izdelkov na spletnem mestu. Priporočamo, da si izvod teh pogojev natisnete ali shranite v računalnik za morebitno uporabo v prihodnje.

 

  1. Prodajo izdelkov preko spletne tržnice urejajo splošni pogoji trgovca, od katerega izdelke kupi kupec. Pred naročanjem izdelka pozorno preberite tudi pogoje trgovca in se prepričajte, da jih razumete.

 

  1. V primeru, da kupec kupi izdelke od več trgovcev hkrati, veljajo za nakup vsakega posameznega izdelka splošni pogoji posameznega trgovca.

 

  1. Z nakupom izdelka preko spletne tržnice se vzpostavi pravno razmerje med kupcem in trgovcem, pri katerem je bil opravljen nakup.

 

  1. V primeru, da kot trgovec pri posameznem nakupu ne nastopa Big Bang, Big Bang ni stranka pravnega razmerja sklenjenega med trgovcem in kupcem. V tem primeru je odgovornost Big Banga za izpolnitev obveznosti kupca ali trgovca izključena na način, kot to določajo ti pogoji.
  2. Podatki o posameznem trgovcu, vključno z imenom podjetja in trgovine, sedežem podjetja in po potrebi naslovom za trgovanje ter posebnimi pogoji poslovanja trgovca, so objavljeni na spletni strani trgovca na linku bigbang.si.

 

Člen 3

POGOJI UPORABE SPLETNE TRŽNICE

 

3.1. Spletna tržnica je brezplačno dostopna vsem uporabnikom na URL www.bigbang.si . Za uporabo storitev spletne tržnice mora imeti uporabnik dostop do interneta. Uporabnik je sam odgovoren za programsko opremo, ki jo zahteva spletna tržnica ter za pravilno delovanje njegove računalniške opreme in dostop do interneta.

 

3.2. Uporabnik lahko pred nakupom izdelka ustvari uporabniški račun na spletnem tržišču. Ta uporabniku omogoča, da:

 

  • upravlja svoje osebne podatke (uporabniško ime, ime in priimek, naslov prebivališča, poštni naslov, elektronski naslov, mobilno številko, geslo),
  • naroči izdelek trgovca, ki ga ponuja na spletnem tržišču,
  • pridobi informacije o plačilu naročila,
  • kontaktira trgovca v zvezi z naročilom,
  • kontaktira BIG BANG eTRŽNICA oddelek za pomoč kupcem,
  • prične notranji pritožbeni postopek.

 

3.3. Uporabnik lahko nakup izdelka opravi kot gost:

  • na košarici izbere ‘Nakup želim opraviti kot gost’,
  • pri vnosu Podatki kupca vnese svoje podatke (ime, priimek, naslov prebivališča,, poštni naslov, elektronski naslov, mobilna številka)

 

3.4. Uporabnik lahko nakup izdelka opravi kot registriran uporabnik bigbang.si:

  • ker so uporabniški podatki že shranjeni v obstoječem uporabniškem računu, lahko uporabnik izbere Hitri nakup - Na prijavo, dostavni podatki se ob prijavi sami vnesejo.

 

3.5. Uporabnik ustvari uporabniški račun na spletni tržnici s klikom na »Registriraj se« v oddelku »Moj račun«. »Moj račun« je enoličen račun uporabnika na spletnem mestu, povezan s posameznim e-naslovom.

 

3.6. Uporabnik mora pri registraciji navesti a) uporabniško ime b) geslo ter c) vse druge zahtevane podatke (e-naslov, ime in priimek, mobilno številko, naslov prebivališča, poštni naslov.

 

3.7. BIG BANG eTRŽNICA uporabniku na vneseni e-naslov pošlje e-sporočilo s povezavo, prek katere uporabnik potrdi svoj e-naslov in aktivira svoj profil ter tako zaključi postopek registracije in s tem ustvari svoj uporabniški profil na BIG BANG eTRŽNICA. Registrirani uporabniki morajo v času uporabe BIG BANG eTRŽNICA skrbeti za točnost in ažurnost podatkov. Osebni podatki se lahko s strani uporabnika kadarkoli spremenijo pod možnostmi v »Moj račun«.

 

3.8. Registrirani uporabnik se v BIG BANG eTRŽNICA prijavi z vpisom uporabniškega imena (e-naslova) in gesla v storitvi »Moj račun«.

 

3.9. Uporabnik, ki nakup opravi kot gost, ne more dostopati do funkcionalnosti uporabniškega računa, kot so opisane v točki 3.2. tega člena.

 

 

Člen 4

PRAVICE IN ZAVEZE BIG BANG

 

4.1. BIG BANG eTRŽNICA si pridržuje pravico zavrniti odprtje ali ukinitev uporabniškega računa, če uporabnik krši te pogoje uporabe, brez predhodnega obvestila ali kompenzacije, začasno ali trajno, posebno v primerih hudih in/ali ponavljajočih kršitev  določb teh splošnih pogojev, kot so podajanje lažnih, napačnih, nepopolnih osebnih podatkov, plačilne goljufije ipd.

 

4.2. Uporabnik lahko kadarkoli zahteva od BIG BANG eTRŽNICA, da odstrani njegov uporabniški račun, na način, da to sporoči BIG BANG eTRŽNICA preko elektronskega računa [email protected] . Taka odstranitev je dokončna in je uporabnik ne more preklicati.

 

4.3. BIG BANG eTRŽNICA si pridružuje pravico, da ne omogoči nakupa neregistriranemu uporabniku, če za to obstajajo utemeljeni razlogi.

 

 

Člen 5

DELOVANJE SPLETNE TRŽNICE

 

5.1. BIG BANG eTRŽNICA si bo prizadeval, da bo spletno mesto delovalo nemoteno. BIG BANG eTRŽNICA ne jamči, da bo spletno mesto delovalo v vsakem okolju in da bo dostopno neprekinjeno, brez pojava motenj in napak. Zagotavljanje nemotenega dostopa do platforme je zgolj predmet obligacije prizadevanja in ne obligacije uspeha.

 

5.2. Ker se trudimo platformo nenehno razvijati, bo neizogibno občasno prihajalo do sprememb in/ali začasnih ali trajnih motenj brez predhodnega obvestila. BIG BANG eTRŽNICA v teh primerih nikakor ne more odgovarjati za nastale motnje in morebitne posledice.

 

5.3. Na podlagi navedenega si BIG BANG eTRŽNICA pridržuje pravico do povzročitve motenj, začasnih prekinitev in sprememb, brez predhodnega obvestila, z namenom vzdrževanja ali katerega koli drugega razloga. Uporabnik v teh primerih nima pravice do odškodnine.

 

5.4. Ne glede na zapisano v prejšnjih odstavkih tega člena, si bo BIG BANG eTRŽNICA prizadevala, da bo uporabnike pravočasno in na ustrezen način obvestila o predvidenem nedelovanju spletne tržnice.

 

Člen 6

POSTOPEK NAROČANJA

 

6.1. O korakih naročanja prek spletnega mesta si lahko več preberete v točki 6.5.

 

6.2. Med postopkom naročanja lahko pred oddajo naročila preverite podatke in popravite morebitne napake. Pozorno preberite in preverite naročilo na vsakem koraku postopka naročanja.

 

6.3. Ko oddate naročilo, boste prejeli e-sporočilo BIG BANG eTRŽNICA, da smo vaše naročilo prejeli, vendar to ne pomeni, da je trgovec, pri katerem ste naročili blago, sprejel vaše naročilo. Naročilo izdelka lahko brezplačno prekličete do prejema trgovčevega obvestila, da je bilo naročilo potrjeno (na strani Moja naročila izberite naročilo, ki ga želite preklicati, kliknite Kontaktni obrazec in izberite razlog »preklic naročila«). Trgovec bo začel postopek vračila vaših sredstev v znesku polne cene izdelka in morebitnih povezanih stroškov pošiljanja.

 

6.4. Če vam trgovec izdelka ne more dobaviti (ker izdelka na primer ni na zalogi, ni več na voljo, ali ker je na spletnem mestu prišlo do napake ipd.) pred potrdilom naročila s strani trgovca, vas bo trgovec o tem obvestil.

 

6.5. Postopek naročanja na BIG BANG eTRŽNICA sledi naslednjim korakom:

 

  1. Za naročilo izdelka mora uporabnik izbrati želeni izdelek posameznega trgovca in klikniti zavihek »Dodaj v košarico«. To je ponudba za nakup izdelka. Uporabnik lahko doda druge izdelke istega trgovca ali drugih trgovcev s klikom na »Nadaljuj z nakupom« ali dokonča svoje naročilo s klikom na zavihek »Pregled košarice «. Na tej stopnji ima uporabnik povzetek svoje košarice, ki jo lahko ureja in posodablja. V kolikor so na spletnem tržišču za želeni izdelek mogoče tudi ponudbe drugih trgovcev, bo uporabnik to videl.
  2. Za nadaljevanje naročila mora uporabniki klikniti na gumb »Na blagajno«.
  3. Vnos podatkov kupca:

 

  1. Če je uporabnik že  registriran kot uporabnik spletne strani bigbang.si (uporabniški račun je skupen za Big Bang in Big Bang eTržnica), pod ‘Hitri nakup’ klikne na “Na prijavo” in vnese svoj elektronski naslov in geslo za prijavo. V kolikor se uporabnik v račun prijavi že pred dodajanjem izdelkov v košarico se polja za dostavo sama zapolnijo.
  2. Če uporabnik še nima uporabniškega računa, lahko tega ustvari , pod ‘Hitri nakup’ klikne na “Na prijavo”in v naslednjem koraku na “Ustvari račun”.
  3. V kolikor uporabnik ne želi ustvariti svojega računa, lahko pod “Nakup kot gost” klikne na gumb “Nakup želim opraviti kot gost” in v naslednjem koraku vnese svoje podatke.

 

  1. Uporabnik mora nato (po kliku na “Naslednji korak”) izbrati način dostave, ki jih ponuja posamezni trgovec in ga potrditi s klikom na zavihek »Naslednji korak«.
  2. Za dokončanje naročila mora uporabnik nato izbrati način plačila in plačati svoje naročilo s klikom na zavihek »Oddaj naročilo«.
  3. Ko je plačilo uporabnikovega naročila s strani trgovca potrjeno, bo uporabnik prejel e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila.
  4. Ko trgovec odpošlje naročilo, uporabnik po e-pošti prejme potrditveno sporočilo, da je bil izdelek odposlan.
  5. Kupoprodajna pogodba je sklenjena med uporabnikom in trgovcem, ko trgovec pošlje e-pošto s potrditvijo naročila (potrditev naročila).

 

Člen 7

CENE IN PLAČILNE DOLOČBE

 

7.1. Cene izdelkov so navedene na spletni tržnici in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Z vso razumno skrbnostjo zagotavljamo, da so cene izdelkov v času vnosa podatkov v sistem točne. Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Po oddaji naročila s strani kupca, se cena izdelka več ne more spremeniti.

 

7.2. Cena izdelka vsebuje DDV, ki se obračuna skladno z veljavnim zakonom.

 

7.3. Cena izdelka ne vsebuje stroškov dostave. Stroški dostave trgovca so navedeni na spletnem mestu v zavihku posameznega trgovca/ob samem artiklu. Na strani izdelka so prikazani najnižji stroški dostave. Med zaključevanjem nakupa so prikazane vse možnosti dostave s povezanimi stroški.

 

7.4. Plačila za izdelke na spletnem mestu uporabnik opravi prek spletnega mesta z uporabo plačilnih storitev, ki jih to omogoča – s kreditno/debetno kartico ali drugim podprtim plačilnim sredstvom.. Trgovec sam določi svojega ponudnika plačilnih storitev (PPS) za namene upravljanja plačil, prejetih od uporabnikov, in izvajanje morebitnih povračil v imenu trgovca in v skladu s temi pogoji. Plačila uporabnikov se izvedejo na način, da se sredstva uporabnika najprej nakažejo na odprt tekoči račun upravljalca pri ponudniku plačilnih storitev banki NLB, d.d., v času 24 ur pa ponudnik plačilnih storitev banka NLB, d.d. nakaže sredstva na račun trgovca pri ponudniku plačilnih storitev (PPS), ki zbira sredstva v imenu trgovca.

 

7.5. S posredovanjem podatkov o svoji plačilni kartici nas pooblaščate, da podatke o kartici shranimo (varno shranjevanje zagotavlja ponudnik plačilnih storitev naveden na spletnem mestu) in jo kasneje lahko uporabite kot plačilno sredstvo za prihodnje nakupe na spletnem mestu. Vedno imate na izbiro možnost, da podatkov o kartici ne shranite ali da podatek o kartici izbrišete.

 

7.6. Plačila prek spletne tržnice se posredujejo trgovcu, pri katerem ste blago naročili.. To ne vpliva na nobeno pravico, ki jo imate v razmerju do nas po teh pogojih uporabe.

 

Člen 8

DOSTAVA

 

8.1. Za dostavo izdelka, ki ste ga naročili, je v celoti odgovoren trgovec, pri katerem ste naročili svoj izdelek. Naročeni izdelek bo dostavljen na naslov, ki ste ga predložili v naročilu.

 

8.2. Vaše naročilo bo trgovec izpolnil do predvidenega datuma dostave, navedenega na strani za dokončanje nakupa, razen v primeru dogodkov (višja sila), na katere ne more vplivati. Če trgovec blaga ne more dostaviti do predvidenega datuma dostave zaradi dogodkov, na katere ne more vplivati (višja sile), vam lahko sporoči nov predvideni datum dostave.

 

8.3. Dostava je zaključena, ko so izdelki dostavljeni na predloženi naslov in uporabnik potrdi prejem naročila.

 

8.4. Od zaključka dostave za izdelek odgovarjate vi.

 

8.5. Poleg običajne lahko trgovec ponuja tudi druge načine dostave (na primer ekspresno, isti dan, standardno brez sledenja ipd.). Pri izbiri vrste dostave oziroma načina pošiljanja pri dokončanju nakupa sta prikazana cena in predvideni datum dostave. Če izberete drugo vrsto pošiljanja kot standardno, je lahko potrebno dodatno doplačilo.

 

8.6. Upoštevati morate vse veljavne zakone in predpise države, v katero je izdelek poslan. Ne odgovarjamo za vaše kršitve te zakonodaje.

 

 

Člen 9

PRAVICA UPORABNIKA DO VRAČILA BLAGA IN POVRNITVE KUPNINE

 

9.1. Uporabnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Vsak trgovec v svojih pogojih poslovanja definira proces vračanja blaga oz. odstopa od pogodbe. Uporabnik vse zahtevke za vračilo kupnine oz. vračilo blaga ureja tako, da izpolni obrazec za odstop od pogodbe/vračilo blaga, ki ga najde na povezavi https://pim.bigbang.si/dokumenti/bigbang_obrazec_odstop_od_pogodbe_oz_vracilo_blaga_dinamicen.pdf . Izpolnjen obrazec za uveljavitev odstopa od pogodbe/vračilo blaga nato predloži v sporočilo (chat) na strani za sledenje naročilu (povezavo do strani prejme v e-pošti, s katero je prejel potrditev naročila). Trgovec bo skladno s temi pogoji in svojimi pogoji pričel postopek vračila vaših sredstev v znesku polne cene izdelka. Obdelava vračila kupnine lahko traja do 14 dni od dneva prejema zahtevka za odstop od pogodbe. 

 

9.2. Šteje se, da je uporabnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

 

9.3. Če je uporabnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne trgovcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

9.4. Uporabnik nosi celoten strošek vračila blaga. Uporabnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja trgovec.

 

9.5. V primeru odstopa od pogodbe, trgovec uporabniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave uporabnika. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva Trgovec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je uporabnik izdelek poslal trgovcu.

 

9.6. Od pogodbe skladno s predpisi  uporabnik ne more odstopiti v naslednjih primerih:

 

  1. za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  2. dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračanje zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih razlogov in je bilo po dostavi odpečateno oz. odprto (brivniki, depilatorji, strižniki, zobne ščetke, oblikovalci brade, dodatki za britje, laserski odstranjevalci dlačic, strižniki nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalniki dlačic na telesu, dodatki za nego zob, dodatki in nastavki za osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk,…);
  3. dobavo blaga, ki je po dostavi zaradi njegove narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  4. dobavo zapečatenih zvočnih ali zapečatenih vizualnih posnetkov ali računalniških programov, ki so bili po dostavi odpečateni;
  5. dobavo digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je izvajanje storitve začelo na podlagi izrecnega predhodnega soglasja potrošnika in z njegovo privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

9.7. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ko prejmete izdelek se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam izdelek ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati. Uporabnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

 

9.8. Blago lahko uporabnik vrne na način, da kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovca, ki je blago prodal.

 

Člen 10

STVARNE NAPAKE

 

10.1. Trgovec mora uporabniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 

10.2. Napaka je stvarna:

 

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je trgovec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

10.3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli trgovčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal trgovec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti trgovca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

10.4. Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

10.5. Uporabnik, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki, ima pravico od trgovca zahtevati, da:

 

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

 

10.6. V vsakem primeru ima uporabnik tudi pravico, da od trgovca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

 

10.7. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

10.8. Obvestilo o napaki (uveljavitev stvarne napake) lahko uporabnik sporoči trgovcu na način kot je predviden v splošnih pogojih poslovanja samega trgovca. Uporabnik lahko s tem namenom izpolni obrazec za odstop od pogodbe/vračilo blaga na povezavi https://pim.bigbang.si/dokumenti/bigbang_obrazec_odstop_od_pogodbe_oz_vracilo_blaga_dinamicen.pdf. V obrazcu označi, da gre za napake in opiše težavo z izdelkom oz. napako. Izpolnjen obrazec za uveljavitev stvarne napake nato predloži v sporočilo (chat) na strani za sledenje naročilu (povezavo do strani prejme v e-pošti, s katero je prejel potrditev naročila).

 

Člen 11

GARANCIJA

 

Za nekatere izdelke trgovcev lahko velja garancija proizvajalca oz. trgovca. Veljavni pogoji garancije so podrobneje predstavljeni v splošnih pogojih trgovca oz. so  navedeni v sami garanciji proizvajalca ali trgovca ob posameznem produktu.

 

Člen 12

OCENE, KOMENTARJI IN DRUGA VSEBINA

 

12.1. Oceno je možno podati brez prijave v račun spletne tržnice, možnost oddaje ocene izdelka pa je dostopna vsakemu obiskovalcu spletne tržnice. Kljub temu, da lahko vsak obiskovalec odda oceno, pa le-ta ne bo prikazana na spletni tržnici do preverbe, da je ocenjevalec v našem sistemu zaveden kot kupec tega izdelka. Prikazane bodo torej le ocene obiskovalcev, ki so dotični izdelek v preteklosti tudi kupili. S tem zagotavljamo, da so podane ocene resnične in podane s strani dejanskih uporabnikov izdelka. Za oddajo ocene je potrebno vnesti poljubno ime, ki se bo na spletni tržnici prikazovalo ob oceni izdelka in komentarju in veljaven elektronski naslov, ki pa ni javno objavljen in je viden le upravljalcu spletne tržnice. Po preverbi bodo objavljene vse ocene, ne glede na to, ali izražajo pozitivno ali negativno mnenje o izdelku. Ocenjevanje izdelkov in objave ocen izdelkov ne vplivajo na pogodbeno razmerje med trgovcem in kupcem. Ocene so podane s strani resničnih kupcev in niso sponzorirane. Komentarji, ki vsebujejo žaljiv jezik in komentarji, ki vsebujejo osebne podatke zaposlenih v podjetju Big Bang ali osebne podatke strank, ne bodo prikazani na spletni strani.

12.2. Ob oddaji ocene je možno izdelek oceniti z 1 do 5 zvezdicami v razdelku 'Tvoja ocena', pri tem je 1 najnižja in 5 najvišja možna ocena. Ob oddaji ocene označitev z zvezdicami  (od 1 do 5) ni obvezna, v kolikor je ocena podana tekstovno v polju 'Tvoj komentar', ki je obvezno polje, brez katerega se ocene izdelka ne da oddati. Povprečna ocena (povprečje vseh oddanih ocen posameznega izdelka od 1 do 5) je prikazana na produktni in drugih straneh, kjer je izdelek izpostavljen, in sicer ob nazivu izdelka. Komentarji skupaj s posameznimi ocenami pa so prikazani na dnu produktne strani. Primarno so razvrščeni po datumu oddaje, od najnovejšega do najstarejšega, razporeditev pa je možno prilagoditi s poljubnim razvrščanjem. Obiskovalci spletne tržnice se lahko na že objavljene komentarje odzovejo in tako podajo mnenje, ki upravljalcu spletne tržnice in drugim obiskovalcem da vedeti, ali je bil objavljen komentar zanje koristen.

12.3. Uporabnik jamči, da je vsebina komentarjev točna, njihova uporaba ne krši teh pravil in ne bo škodovala nobenemu posamezniku ali subjektu ter da bo BIG BANG eTRŽNICA -u poravnal vso škodo zaradi morebitnih zahtevkov, ki bi izhajali iz vsebine komentarjev, ki jih uporabnik objavi na spletni tržnici. BIG BANG eTRŽNICA ima pravico, vendar ni dolžan spremljati, urejati ali odstranjevati takšne aktivnosti in vsebine. BIG BANG eTRŽNICA ne prevzema nobene odgovornosti in obveznosti glede vsebin, ki jih objavi uporabnik ali tretja oseba.

 

12.4. Uporabnik se strinja, da nosi izključno odgovornost za podatke, datoteke, sporočila in druge vsebine (»prispevki«), ki jih objavi na spletnem tržišču.

 

12.5. Ko uporabnik objavi oceno/komentar na BIG BANG eTRŽNICA, je javnosti na voljo uporabniško ime pod katerim je bila podana ocena/komentar.

 

12.6. Uporabnik se zavezuje, da ne bo objavljal komentarjev, ki so v nasprotju z veljavno evropsko in nacionalno zakonodajo ter z etiko in moralo.

 

12.7. Uporabniku je zlasti prepovedano:

 

  • razširjanje informacij v nasprotju z javnim redom ali moralo;
  • delovanje v nasprotju z namenom platforme;
  • objavljanje informacij komercialne ali oglaševalske narave ali predstavljajo propagando tobaka, alkohola ali katere koli druge regulirane snovi, izdelka ali storitve,
  • razširjanje prispevkov, ki kršijo pravice tretje osebe ali obrekovalne, škodljive, nespodobne, pornografske ali žaljive narave ali spodbujajo diskriminacijo ali politično, rasistično, ksenofobično, seksistično ali homofobično nasilje;
  • objavljanje informacij v nasprotju z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, ki omogoča identifikacijo fizičnih oseb brez njihovega soglasja, zlasti njihov priimek, poštni naslov in / ali elektronski naslov, telefonska številka, fotografija, zvočni ali avdiovizualni posnetek, zbiranje in shranjevanje osebnih podatkov v zvezi z drugimi uporabniki;
  • prenos kakršnega koli sporočila, ki vsebuje računalniške viruse ali katero koli drugo kodo, datoteko ali program, namenjen predvsem motnjam, uničenju ali omejevanju funkcionalnosti katere koli programske opreme, računalnika ali telekomunikacijske naprave;
  • nadlegovanje drugega ali več drugih uporabnikov na kakršenkoli način;
  • objavljanje informacij, ki povezujejo druga spletna mesta (bodisi z ustvarjanjem hipertekstnih povezav bodisi s preprostim zagotavljanjem informacij), katerih vsebina bi verjetno kršila veljavne zakone ali predpise, zlasti pa bi kršila pravice ljudi in lastnine ter / ali pravic intelektualne lastnine;
  • objavljanje informacij, ki neupravičeno škodujejo ugledu Big Bang-a.

 

12.8. Uporabniku je prepovedano objavljati grozeče, žaljive, obrekljive ali nespoštljive pripombe BIG BANG eTRŽNICA in / ali njegovim zaposlenim in / ali trgovcem in / ali strokovnjakom.

 

12.9. Uporabniku je prepovedano objavljati neutemeljene komentarje, ki lahko škodijo ugledu BIG BANG.

 

12.10. Uporabniku je tudi prepovedano kršiti pravice intelektualne lastnine tretjih oseb.  Uporabnik se zavezuje, da bo spoštoval veljavno zakonodajo in predpise ter uporabljal samo vsebine, za katere ima pravice ali za katere je imetnik pravic dal izrecno soglasje za njihovo distribucijo ali ki nimajo nobenih pravic.

 

12.11. BIG BANG eTRŽNICA si pridržuje pravico (vendar ne prevzema obveznosti) takšne vsebine odstraniti ali urediti.

 

12.12. Vsak uporabnik, ki ravna goljufivo v nasprotju z določbami teg člena splošnih pogojev, tvega civilne in kazenske postopke. BIG BANG eTRŽNICA lahko pri pristojnih organih sproži navedene postopke proti uporabniku, ki ne bo spoštoval teh določb.

 

Člen 13

RAZVRSTITEV PONUDB NA SPLETNI TRŽNICI

 
13.1. V primeru, ko isti izdelek na spletni tržnici prodaja več trgovcev, je na podlagi parametrov algoritmično določeno katera ponudba je za kupca na spletni tržnici vidna kot pred-izbrana ob pregledu izdelka. Kupec lahko na izdelku pregleda in izbere med preostalimi podanimi ponudbami trgovcev.
13.2. BIG BANG eTRŽNICA si pridržuje pravico do upravljanja s parametri in algoritmom določanja razvrstitve ponudb, kar med drugim vključuje spremembe parametrov in algoritmov.

13.3. Upoštevani parametri pri razvrstitvi so:

 

  • stanje izdelka (nov, obnovljen, odprt,...);
  • cena;
  • dobavni čas;
  • ocena trgovca.

 

13.4. Kriteriji za razvrščanje ponudb na spletni tržnici (prvi do zadnjega):

 

  • stanje izdelka,
  • cena izdelka in dobavni čas (upošteva se, da je ponudba trgovca boljša od ponudbe trgovca določenega za standardnega, v kolikor sta cena in čas dostave boljši za kupca glede na postavljene parametre);
  • ocena trgovca in
  • abecedni vrstni red po imena trgovca (če ponudbe ni možno unikatno razvrstiti z uporabo prejšnjih kriterijev).

 

 

Člen 14

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

 

14.1. Vsa besedila, komentarji, dela, ilustracije, dela in slike, ki so reproducirane ali upodobljene na spletnem mestu, so zaščitena z avtorsko pravico in/ali drugo pravico intelektualne lastnine za celotno trajanje veljavnosti teh pravic in za celoten svet. Vsaka reprodukcija oziroma popolna ali delna upodobitev spletnega mesta oziroma vseh ali dela elementov spletnega mesta je strogo prepovedana.

14.2. BIG BANG eTRŽNICA vsem uporabnikom podeljuje ne izključno, osebno in neprenosljivo pravico do uporabe spletne tržnice in storitev za njihovo osebno uporabo. Ta pravica se podeljuje za čas uporabe spletne tržnice. Ta podelitev pravic ne pomeni prenosa kakršne koli intelektualne lastnine in/ali komercialne pravice na uporabnika.

 

Člen 15

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

 

15.1. Vaše osebne podatke uporabljamo skladno z zakoni in predpisi, temi pogoji uporabe, in Politiko zasebnosti BIG BANG eTRŽNICA (https://www.bigbang.si/politika-zasebnosti/ ). Dokumente pozorno preberite, saj vsebujejo pomembne pogoje, ki veljajo za vas. Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke:

 

  • ki nam jih posredujete sami:
    • ob registraciji v BIG BANG eTRŽNICA (ime in priimek, naslov, pošta, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
    • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
    • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
    • ob podajanju ocen in komentarjev izdelkov,
    • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev ob registraciji v BIG BANG eTRŽNICA.

 

  • ki jih pridobimo sami skladno s Politiko zasebnosti in varovanja osebnih podatkov spletne tržnice .

 

15.2. Kot upravljalec osebnih podatkov (Big Bang, d.o.o.) bomo pridobljene osebne podatke v celoti hranili, varovali in obdelovali. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb, razen tistih, ki morajo vaše osebne podatke prejeti za izvedbo nakupa (trgovci – upravljalci osebnih podatkov).

 

15.2. Ko ustvarite račun na spletnem mestu, lahko BIG BANG eTRŽNICA vaše osebne podatke in podatke o uporabi spletnega mesta uporabi za zagotavljanje storitev v sklopu delovanja BIG BANG eTRŽNICA.

 

15.3. Ko opravite nakup prek BIG BANG eTRŽNICA, BIG BANG eTRŽNICA vaše osebne podatke (vključno z imenom in priimkom, naslovom, naslovom za dostavo, telefonsko številko, mailom) posreduje trgovcu (upravljalcu osebnih podatkov), ki jih lahko uporabi za izpolnitev vašega nakupa in vse v zvezi s samim nakupom (dostava, obračun in kreiranje ter posredovanje računa, plačilo, pomoč uporabniku, reklamacijski zahtevki, obveščanje o samem nakupu in izvedbe nakupa). V zvezi z varovanjem vaših osebnih podatkov pri trgovcih, se lahko seznanite na spletnih straneh posameznih trgovcev.

 

15.4. Za dostop do določenih storitev na našem spletnem mestu ali dostop do svojih podatkov, povezanih s storitvami BIG BANG eTRŽNICA, se morate prijaviti v svoj račun.

 

15.5. Pri nakupu prek spletnega mesta se podatki o tem nakupu (npr. opis blaga/storitev, količina, cena, datum nakupa) shranijo.

 

15.6. Kakršne koli zahteve v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov lahko posredujete na BIG BANG eTRŽNICA v skladu s Politiko zasebnosti. Obveščamo vas, da:

 

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od upravljalca zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Big Bang, d.o.o., Madžarska ulica 12, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov [email protected];
  • lahko pri upravljalcu pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova [email protected];
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago (trgovci);
  • več informacij o varovanju osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v »Politiki zasebnosti«, dostopni na povezavi https://www.bigbang.si/politika-zasebnosti/ .

 

15.7. Spletno mesto BIG BANG eTRŽNICA vam omogoča vpogled v osebne podatke, povezane z vašim računom, in njihovo spreminjanje po potrebi in skladno s pogoji uporabe. Vaš uporabniški račun vsebuje vse obvezne podatke in podatke, ki ste jih vnesli prostovoljno.

 

15.8. Veljajo vsa določila glede piškotkov, kot so določena v Politiki zasebnosti BIG BANG eTRŽNICA. Svojo izbiro in nastavitve glede piškotkov si lahko kadarkoli ogledate in spremenite na spletnem mestu BIG BANG eTRŽNICA.

 

Člen 16

VARNOST IN ZASEBNOST

 

16.1. BIG BANG eTRŽNICA zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

 

16.2. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Big Bang, d.o.o., in BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov banke NLB. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

 

16.3. Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

16.4. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim mestom poteka preko varne šifrirane povezave oziroma s klikom na ikono GeoTrust na uvodni strani.

 

Člen 17

ODGOVORNOST  IN ODVEZA ODGOVORNOSTI BIG BANG eTRŽNICA

 

17.1. BIG BANG eTRŽNICA kot upravljalec spletne tržnice deluje kot posrednik za povezovanje trgovcev, uporabnikov/kupcev na spletnem tržišču.

 

17.2. Pred oddajo naročila za nakup določenega artikla preverite sprejemljivost trgovca/prodajalca in njegove pogoje poslovanja, saj ne dajemo nobenih jamstev in zagotovil glede izdelkov, ki jih trgovci ponujajo na spletni tržnici. Če se odločite za nakup prek spletne tržnice, se t.i. prodajna pogodba (v nadaljevanju: »pogodba«) sklene med vami in trgovcem.

 

 

17.3. BIG BANG eTRŽNICA:

 

  • ni ena od pogodbenih strank v pravnem razmerju med kupcem in trgovcem in
  • ni odgovorna za pogodbo ali kakršnekoli zahtevke ali nesoglasja, ki bi iz nje izhajali, ter
  • ne deluje kot prodajalčev agent.

 

17.4. BIG BANG eTRŽNICA ne odgovarja za:

 

  • opise izdelkov in trgovcev ter širše za vse vsebine, ki jih zagotavljajo trgovci o značilnostih izdelkov kot o njihovem stanju ali njihovi ceni, pri čemer so trgovci izključno odgovorni za pravilno izvajanje svojih zakonskih predpogodbenih informacijskih dolžnosti kupcev, točnost in popolnost informacij ter vsebin, ki jih zagotavljajo;
  • upravljanje in obdelavo osebnih podatkov posameznikov s strani trgovcev (trgovci niso naši pogodbeni obdelovalci ampak so upravljavci osebnih podatkov);
  • točnost in ustrezno naravo komentarjev, ki jih objavijo kupci po svojih naročilih;
  • nasvete, ki jih na spletnem tržišču BIG BANG eTRŽNICA objavijo neodvisni strokovnjaki, dobavitelji itd.

 

17.5. Slike izdelkov na strani so informativne narave. Prizadevamo si kar najbolj točno prikazati barve izdelkov, ne moremo pa zagotoviti, da bodo te natančno prikazane tudi na zaslonu vaše naprave. Izdelki se lahko od slik nekoliko razlikujejo. Prizadevamo si za kar največjo natančnost, vendar lahko pride pri navedenih velikostih, težah, zmogljivostih, dimenzijah in merah do določenih odstopanj. Embalaža izdelkov se lahko razlikuje od prikazane na fotografijah na strani. Za stanje dostavljenih izdelkov je odgovoren vsak posamezni trgovec.

 

17.6. Poleg navedenega za BIG BANG eTRŽNICA ne velja splošna obveznost spremljanja informacij, ki jih trgovci posredujejo in hranijo na spletnem tržišču na svojem računu, temveč so za tovrstne informacije odgovorni sami trgovci.

 

17.7. Trgovci prodajajo izdelke na spletnem tržišču na lastno odgovornost in izključno v svojem imenu.

 

17.8. BIG BANG eTRŽNICA ne more biti in ni odgovoren za spore, povezane z naročili, oddanimi preko spletne tržnice.

 

17.9. BIG BANG eTRŽNICA ne odgovarja za kakršnokoli neizpolnitev svojih obveznosti po pogodbi ali zamudo pri njihovem izpolnjevanju, če je ta posledica dogodkov, na katere ne more vplivati. V tem členu je za tovrstne situacije terminološko opredeljen termin dogodek.

 

17.10. Dogodek, na katerega ne moremo vplivati, je vsako dejanje ali dogodek zunaj našega razumnega nadzora, vključno z vsakršnimi stavkami, izprtji ali drugim protestnim delovanjem delavcev tretjih oseb, javnimi nemiri, upori, vdori, terorističnimi napadi in grožnjami, vojno (razglašeno ali ne), grožnjo vojne ali pripravo na vojno, požarom, eksplozijo, nevihto, poplavo, potresom, pogrezanjem, epidemijo ali drugo naravno katastrofo, odpovedjo delovanja javnih ali zasebnih telekomunikacijskih omrežij ali nezmožnostjo uporabe železniškega, ladijskega ali zračnega prevoza in prevoza z motornimi vozili ali drugih oblik javnega in zasebnega prevoza.

 

17.11. Če pride do dogodka, na katerega ne moremo vplivati, ki vpliva na naše izvajanje obveznosti po pogodbi:

 

  • vas bomo o tem nemudoma obvestili, ko bo to mogoče;
  • se naše obveznosti po pogodbi odložijo, pri čemer se čas za izpolnitev obveznosti podaljša za trajanje dogodka, na katerega ne moremo vplivati. Če dogodek, na katerega ne moremo vplivati, vpliva na datum dostave izdelka, se bomo z vami dogovorili za nov datum dostave po prenehanju dogodka, na katerega ne moremo vplivati. Če to ni mogoče, bomo začeli postopek vračila kupnine v znesku polne cene izdelka in povezanih stroškov pošiljanja.

 

17.12. Upravljavec BIG BANG eTRŽNICA stremi skupaj s trgovci k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.bigbang.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov [email protected] ali pa na telefon (01) 362 60 00, vašo informacijo pa bomo naprej posredovali trgovcu, ker je do morebitne napake prišlo. Upravljavec BIG BANG eTRŽNICA ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih trgovcev, ki jih napišejo obiskovalci spletne strani. Upravljavec BIG BANG eTRŽNICA ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana.

 

 

Člen 18

REŠEVANJE SPOROV, ZAKONODAJA IN PRISTOJNOST

 

18.1. BIG BANG eTRŽNICA je vzpostavil orodje, ki vsakemu uporabniku omogoča poročanje o kakršni koli objavi nezakonite narave na spletnem tržišču, zlasti o vsebini, ki promovira zločine proti človeštvu in teroristična dejanja, spodbuja rasno sovraštvo in diskriminacijo na podlagi spola, spolne usmerjenost, invalidnosti, pa tudi o otroški pornografiji, spodbujanju nasilja ipd.

 

18.2. Vsak imetnik pravice intelektualne lastnine lahko zahteva, da BIG BANG eTRŽNICA odstrani vsebino, zaščiteno s pravicami intelektualne lastnine.

 

18.3. Če uporabnik želi odstraniti vsebino, mora BIG BANG eTRŽNICA-U posredovati pisno sporočilo, v katerem opiše nezakonito vsebino, razloge za zahtevo za umik nezakonite vsebine in datum, ko je bila nezakonita vsebina opažena ter URL nezakonite vsebine. Pisno sporočilo lahko naslovi po pošti na naslov Big Bang, d.o.o., Madžarska ulica 12, 1000 Ljubljana s pripisom za BIG BANG eTRŽNICA ali pa na e-naslov________________________

 

18.4. Pogodbeno razmerje med BIG BANG eTRŽNICA in uporabnikom ureja slovensko pravo. V kolikor se te splošne pogoje prevede v kakšen drugi jezik, velja v primeru spora veljavnosti različnih verzij, slovenska verzija teh pogojev. Vse spore, nesoglasja ali zahtevke, ki izhajajo iz teh pogojev ali v povezavi z njimi, vključno s kršitvijo, odpovedjo ali veljavnostjo teh pogojev, dokončno razreši arbitraža v skladu z arbitražnimi pravili Stalne arbitraže pri Gospodarski zbornici Slovenije   (http://www.sloarbitration.eu/Portals/0/Ljubljanska-arbitrazna-pravila/Ljubljanska%20arbitra%C5%BEna%20pravila.pdf ), ki sledi sodobnim mednarodnim trendom na področju institucionalne arbitraže in pogodbenicam zagotavlja hitro in učinkovito arbitražo. Arbitražno sodišče sestavljajo trije arbitri, pri čemer upravljalec imenuje enega arbitra in uporabnik drugega arbitra, tako imenovana arbitra pa imenujeta tretjega arbitra. Sedež arbitraže je Ljubljana, Slovenija. Jezik, ki se uporablja v arbitražnih postopkih je (i) slovenščina, če je trgovec registriran v Sloveniji, in (b) angleščina, če je trgovec registriran v drugi državi članici EU.

 

18.5. BIG BANG eTRŽNICA kot posrednik med uporabnikom in trgovcem blaga in storitev, na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

           

Člen 19

SPLOŠNE DOLOČBE

 

19.1. Svoje pravice in obveznosti po pogodbi lahko prenesemo na drugo organizacijo, pri čemer to ne vpliva na vaše pravice ali naše obveznosti po teh pogojih. Če se to zgodi, vas bomo o tem obvestili na ustrezen način.

 

19.2. Svoje pravice ali obveznosti po teh pogojih uporabe lahko na tretjo osebo prenesete le z našim pisnim soglasjem.

 

19.3. Če je katera določba teh pogojev v nasprotju z veljavno zakonodajo in predpisi, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil teh pogojev. Pogodbeni stranki se bosta, ob upoštevanju namena teh pogojev, dogovorili za novo ustrezno določbo, ki bo v skladu z zakonodajo in predpisi.

 

19.4. Če ne vztrajamo pri vašem izpolnjevanju obveznosti po teh pogojih uporabe do nas ali ne uveljavljamo svojih pravic v razmerju do vas ali z njihovim uveljavljanjem zamujamo, to ne pomeni, da smo se svojim pravicam v razmerju do vas odpovedali in da vam teh obveznosti ni treba spoštovati. Če se odpovemo uveljavljanju svojih pravic zaradi vaše kršitve, bomo to storili pisno, pri čemer to ne pomeni, da se samodejno odpovedujemo uveljavljanju teh pravic pri prihodnjih kršitvah.

 

19.5. Ti splošni pogoji se lahko spremenijo  v nnaslednjih primerih:

  • sprememb načina obdelave naročil in sprejemanja plačil;
  • sprememb veljavnih zakonov in regulativnih zahtev ali drugih podobnih sprememb in
  • v primeru drugih sprememb.

19.6. V primeru sprememb splošnih pogojev, bo upravljalec objavil na BIG BANG eTRŽNICA nove splošne pogoje vsaj 15 dni pred veljavo novih pogojev.

 

Ti pogoji začnejo veljati z dnem 4. 11. 2022.