VIKEND AKCIJA! Uporabi kodo: VIKEND

0h
0m
0s
Išči
Big BangProdajalciEndorTech Europe
EndorTech Europe
ENDORMARKET EUROPE S.L., Avda Brasil, 28020, Madrid, Matična št.: B56209877, Davčna št.: B56209877
O prodajalcu

Več kot 15 let posvečanja spletni prodaji telefonije, računalniških in elektronskih izdelkov.

Vračila in reklamacije
Ime podetjaEndorTech Europe
Povratni naslovNuestra Señora de Gracia 10
Telefonska številka0034695329235
Kurirske službeDHL, UPS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVP) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko interneta) vrnete brez razloga v smislu 43. člena ZVPot. Rok za sporočilo o odstopu od pogodbe je 14 dni od prevzema blaga. Vračilo samega izdelka nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Za odstop od pogodbe se šteje tudi ne prevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga pošljemo na naslov, naveden v naročilu. Kupljeno blago morate vrniti poškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledi uporabe in z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom in originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec lahko artikle pregleda in preizkusi le v obsegu, ki je potreben za ugotavljanje dejanskega stanja. Preizkus artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artikla, kar pomeni, da kupec odgovarja za zmanjšano vrednost vrnjenega artikla. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za določitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru iz zgornje točke si prodajalec pridržuje pravico, da za take izdelke določi znižano vrednost izdelka in znižano vrednost izdelka upošteva pri vračilu kupnine kupcu ali vrne izdelek. sama do kupca. Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.

Kupec je dolžan blago poslati v vračilo po pošti na naslov: Nuestra Señora de Gracia 10, 29602 Marbella, Málaga, Španija

Kupec sam določi prevoznika in krije stroške pošiljanja artikla.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija velja ob upoštevanju predpisov in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in območje veljavnosti garancije so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

MATERIALNE NAPAKE
Prodajalec mora blago izročiti potrošniku v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake pri izvedbi.
Primernost blaga za običajno uporabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju morebitnih navedb prodajalca o lastnostih blaga, ki jih poda prodajalec ali proizvajalec, zlasti z oglaševanjem, izdelkom. predstavitev ali navedbe na samem blagu. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected]

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve artikla. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že ob izročitvi, če se pokaže v šestih mesecih od izročitve.
Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
- odpraviti napako na blagu ali vrniti del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenja blago z napako z novim, brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

Varstvo podatkov

Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke v celoti hranili, ščitili in hranili v podjetju Virtual 2 Web Iberica S.L.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakon o varstvu osebnih podatkov in drugi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov itd.). Vaši osebni podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipulacijo ali nepooblaščenim dostopom tretjih oseb.

Cached: Sun, 12 May 2024 18:32:11 GMT