ČASTIMO DOSTAVO! Samo danes izkoristi brezplačno dostavo s Pošto Slovenije na VSA NAROČILA! Velja za izdelke prodajalca Big Bang.

Izbirnik
Išči
Podpora

Pomoč in naročila

01 362 60 00

[email protected]

pon.–sob.: 9.00–20.00

Reklamacije

01 309 38 18

pon.–pet.: 9.00–18.00

Primerjaj 0
Košarica 0
Prodajalec: (Big Bang)
Top izdelki
Top izdelki
Top izdelki
Top izdelki
Top izdelki
Big Bang Prodajalci megamiska
megamiska
TIMMLUX, trgovina in storitve d.o.o. (megamiska)
TIMMLUX, trgovina in storitve d.o.o., Ulica Staneta Severja 10, 2000 Maribor, Slovenija, Matična št.: 9091211000, Davčna št.: SI69312737
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Slovenska spletna trgovina z LED razsvetljavo, LED trakovi, elektroniko, avtoopremo, solarnimi svetili, avtoopremo ter izdelki za dom in vrt.
Vračila in reklamacije

PRAVICA O ODSTOPU OD POGODBE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak neprevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu. Kupljeno blago morate vrniti škodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana. Kupec blaga do odstopa od pogodbe ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme samo opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da bo kupec odgovarjal za zmanjšano vrednost vrnjenega artikla. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prodajalec si v primeru navedenem v zgornji točki pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu. Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.

Kupec je dolžan blago za vračilo poslati po pošti na naslov: Timmlux, trgovina in storitve d.o.o., Ulica Staneta Severja 10, 2000 Maribor

 

Kupec za informacije o izdelku, naročilu ali vračilu lahko piše na [email protected] ali pokliče 01 362 60 00

 

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju predpisov in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in teritorialna območje veljavnosti garancije so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
    • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
    • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.


Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected]


Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Varstvo podatkov

Politika zasebnosti

Katere osebne podatke obdelujemo?

Osnovni kontaktni podatki stranke, ki jih potrebujemo za izpolnitev naročila oz. sklenitev pogodbe ter dostavo naročila (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov);

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na pravni podlagi:

kadar je to potrebno za izpolnitev zakonskih obveznosti (npr. izdaja računa);
kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe ali pripravo ponudbe;
kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za posamezen namen, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete.
Nameni obdelave osebnih podatkov

Zbrane osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več namenov:

komunikacijo z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na povpraševanja;
sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
za uveljavljanje pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
za statistične analize o prodaji ter o uporabi spletne trgovine;
Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem?

Osebne podatke hranimo ves čas, dokler imate status stranke v naši spletni trgovini.
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih po zakonu hranimo 10 let od izdaje računa.
Podatke, ki so potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke nepreklicno izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma jih pripisati vam.
Prostovoljnost posredovanja podatkov

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar v nasprotnem primeru ne morete opraviti nakupa ter z nami skleniti pogodbe (osebne podatke potrebujemo za dostavo naročila).

Bodi prvi! Prijavi se na e-novice in prvi prejmi najnovejše popuste.
Zagotavljamo ti 100 % zasebnost.
Ker želimo, da bo naša komunikacija z vami zakonita in vredna zaupanja, vas prosimo za soglasje za naslednje možnosti obdelave osebnih podatkov.

Podrobnosti si lahko ogledaš na povezavi.

Naložba je del ukrepov načrta, ki se financira iz mehanizma: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost