VIKEND AKCIJA! Uporabi kodo: VIKEND

0h
0m
0s
Išči
Pab d.o.o.
PAB d.o.o., Kranjska cesta 14, 4202, Naklo, Slovenija, Matična št.: 5509114000, Davčna št.: SI57602778
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Kdo smo? 

Od drugih podobnih podjetij se razlikujemo po tem, da imamo najširši nabor zabavne elektronike, katera je razdeljena po segmentih pod blagovno znamko Xplore, le ta pa je last podjetja PAB d.o.o.

PAB d.o.o. v zastopanju in posredovanju različne elektronske opreme na našem tržišču z več kot 25 let obstoja. Xplore blagovna znamka je na slovenskem tržišču prisotna že od leta 2010, zadnja leta pa imamo zastopstvo tudi v Srbiji in Litvi.

Vračila in reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail [email protected] Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. V primeru ,da blago ni vrnjeno v 14 dneh od sporočenega odstopa od pogodbe se smatra ,da potrošnik ne odstopa od pogodbe. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu vrnjenega blaga po odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Trgovina xplore.si, si pridržuje pravico, da ob vračilu poškodovanega, uporabljenega izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, ni originalno zapakiran, itd) obvesti potrošnika in od njega zahteva povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko vključno z celotnimi podatki priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma podatke pošljite po e-mailu na [email protected]

V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe izgubi izdelek prvotno vrednost, vendar potrošnik ne izgubi pravice do vračila blaga. PAB d.o.o. bo v takem primeru uveljavil zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.

Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja PAB d.o.o.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje PAB d.o.o. poslovno škodo.

Varstvo podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

Druge informacije

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve.

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Na strani, kjer je naročilnica, sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke s plačilom po povzetju.

Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje PAB d.o.o. ne more odgovarjati za poškodbe na paketu 24 ur po dostavi.

Cached: Mon, 13 May 2024 01:49:10 GMT