VIKEND AKCIJA! Nori popusti SAMO ŠE DANES!

Išči
spyshop.si
PRIVATE D.O.O., Tržaška cesta 297, 1000, Ljubljana, SVN, Matična št.: 8069743000, Davčna št.: SI86729292
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Kdo smo? 

Sledimo viziji in smo trgovina z največ detektivske opreme na enem mestu. Razvijamo nove produkte in verjamemo v uspešnost podjetja na vsakem koraku. Zaposleni delamo z veseljem in smo prepričani v izdelke, ki jih ponujamo. In potem so tu zadovoljne stranke!

Vračila in reklamacije
Ime podetja/
Povratni naslov/
Telefonska številka051704555
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

Vračilni pogoji: 

Če blago nima lasnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil ali kako drugače odstopajo od vaših zahtev lahko zahtevate zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. Dolžni smo vam zagotoviti brezhibno delovanje kupljenega artikla v nasportnem primeru zahtevajte popravilo ali zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo lahko zahtevate v 14 dneh od nakupa.

Stroške vračila blaga (poštne ali transportne stroške) plača kupec. Podjetje ne sprejema nikakršnih odkupninskih paketov ali pošiljk, razno če je to predhodno dogovorjeno.

Uporabnik (kupec) ima pravico, da najpozneje v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov [email protected], sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najpozneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenije (glej točko 15.). Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je uporabnik (kupec) odprl varnostni pečat.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 dneh od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. 

Varstvo podatkov
Trgovec, ki nastopa kot upravljavec osebnih podatkov svojih končnih kupcev, je dolžan sprejeti in zagotoviti skladnosti z nacionalno zakonodajo, tj. (še) veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Druge informacije

Splošni pogoji poslovanja:


Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) družbe PRIVATE d.o.o. (v nadaljevanju Družba) so sestavni del vseh pogodb med Družbo in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo z Družbo. Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med Družbo in stranko. Predmetni splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), vsakokrat veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Predmetni splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Družbe, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo odnos med Družbo in stranko. 

Uporaba pojmov: 

 

  • Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno-poslovnem razmerju z Družbo, ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
  • Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve Družbe za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. 
  • Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga Družba ponudi stranki.
  • Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med Družbo in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga Družba pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
  • Predmet pogodbe je blago iz prodajnega kataloga Družbe.
  • Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve stranke šteje datum, ko Družba odpošlje obvestilo po komunikacijskem mediju.
  • Vsa obvestila strankam, ki se nanašajo na dobavo predmeta pogodbe, sklenitev ali odstop od pogodbe ter druge informacije daje Družba preko elektronske pošte na naslov, ki ga je posredovala stranka. Družba obvešča tudi preko navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko. 
  • Družba se zavezuje, da bo v vsakem trenutku na svoji spletni strani nudila sledeče informacije:
  • podatke o identiteti podjetja (ime podjetja, sedež, matična in davčna številka, podatki o vpisu v register z navedbo registra in številko vpisa),
  • kontaktne podatke (e-poštni naslov, telefonska številka),
  • informacije o osnovnih lastnostih izdelkov in storitev (vključno z informacijami o po-nakupnih storitvah in jamstvih),
  • informacije o dobavljivosti izdelkov,
  • dobavne pogoje (način, lokacija in datum dobave),
  • nedvoumno navedene cene, vključno s podatki o dodatnih davčnih in transportnih stroških,
  • plačilne in dobavne metode,
  • obdobje veljavnosti ponudbe,
  • pogoje in roke za odstop od pogodbe,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake in
  • podatke o pritožbenem postopku.
  • Družba se zavezuje, da ne bo postavljala nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.