VIKEND AKCIJA! Uporabi kodo: VIKEND

0h
0m
0s
Išči
Big BangProdajalciVICOM d.o.o.
VICOM d.o.o.
VICOM d.o.o., Ruperče 7, 2231, Pernica, Slovenija, Matična št.: 5806356000, Davčna št.: SI89295439
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Podjetje VICOM d.o.o. deluje od leta 1993 na področju: - MGA, - Avdio – video tehnike, - Avdio – video povezovalnih kablov, priključkov, adapterjev, - LED oprema z dodatki, priključki, - Računalništvo, kabli, oprema, dodatki,
Vračila in reklamacije
Vračilo izdelka/odstop od pogodbe Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected]. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo v oddelku Vaš račun > zgodovina naročil. Izberete račun na katerem je izdelke , ki ga želite reklamirati, ga označite in vpišete razlog ter potrdite »Zahtevajte vračilo«. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: VICOM d.o.o., Miklavčeva ulica 7, 2000 Maribor. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je artikel uničen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo. Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Varstvo podatkov
Varnost podatkov Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil prodajalca. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Varovanje osebnih podatkov Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko, obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih. Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom. Arhiviranje Pogodb Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik (e-mail oddano naročilo) je trajno shranjena pri podjetju VICOM d.o.o., Miklavčeva ulica 7, 2000 Maribor Komunikacija z uporabnikom Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila - pošiljatelj bo jasno razviden - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, jasno pa bodo določeni tudi pogoji udeležbe v njih - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval Piškotki Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov. Katere piškotke uporabljamo: Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh. Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili. Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja ponudnik, temveč izbrani partnerji, s katerimi sodelujemo. Ne zbirajo in ne pošiljajo vaših osebnih podatkov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing. Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani morda ne bodo delovale. Obveščanje in e-novice Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
Druge informacije
Dostava in poštnina Partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Znesek dostave za naročila do 130 EUR znaša 5 EUR za področje celotne Slovenije. Pri naročilih v znesku nad 130 EUR je poštnina brezplačna. Vsako naročilo, oddano na spletni strani www.vicom.si bomo obravnavali še isti dan oz. najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili. Po potrditvi naročila bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem v roku od 2 do 4 delovnih dni. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno bo ponudnik obvestil kupca. OPOZORILO: Hitra pošta DPD zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku DPD, v kolikor je prevzem paketa plačilo po povzetju. Vračilo poškodovanih pošiljk V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri hitri pošti DPD ali drugi družbi, ki je izvedla dostavo. To storite tako, da kontaktirate hitro pošto DPD preko brezplačne tel. št., ki je označena na dostavni nalepki in vam bodo dali napotke za rešitev reklamacije. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojno dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Sprememba pogojev poslovanja Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine. Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej. Splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.04.202
Cached: Sun, 12 May 2024 03:44:49 GMT