Ali imajo vsi izdelki v Big Bangu proizvajalčevo garancijo?

Vsi izdelki imajo proizvajalčevo garancijo, je pa seveda od proizvajalca in vrste izdelka odvisno, koliko časa garancija traja.

Kaj proizvajalčeva garancija nudi?

Gre za predpisano jamstvo proizvajalca naprave za odpravo napak, zamenjavo naprave, vračilo kupnine ali za drugo obliko varstva kupca v primeru, da naprava ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu.

Kakšne vrste dodatnih zavarovanj še omogočate?

Izbirate lahko med spodnjimi vrstami dodatnih zavarovanj:

Big Bang Kasko, Big Bang Kasko za mobilne naprave, Big Bang Zaščita Plus in Big Bang Asistenca.
Več informacij najdete na povezavi.

Zakaj bi se odločil za nakup dodatnega zavarovanja?

Vsi smo že doživeli okvaro stroja tik po prenehanju garancijskega obdobja ali pa smo uspeli poškodovati električno napravo na način, da poškodba ni bila krita pod osnovno proizvajalčevo garancijo.  V primeru, da ob nakupu novega izdelka izberemo eno od Big Bang zavarovanj, se nam zgornje nevšečnosti ne bodo več dogajale.

Kot primer: menjava počenega stekla na pametnem telefonu lahko stane tudi do 90 €, v okviru Big Bang Kaska pa lahko za približno isto ceno pridobiš dodatno zaščito in zavarovanje za naključno škodo, in to za obdobje kar 2 let. 

 

Kakšna je razlika med redno garancijo, Kasko zavarovanjem in Zaščito plus?

Redna garancija je predpisano jamstvo proizvajalca naprave za določeno število let.

Zaščita Plus je dodatno obdobje zavarovanja za 2 ali 3 leta po preteku obvezne proizvajalčeve garancije, do skupne zavarovalne dobe 4ih let, ki ne vključuje naključne škode.

Big Bang Kasko pa je dodatna zaščita izdelka in zavarovanje izdelka za naključno škodo za obdobje 3 ali 5 let.