Kategorije Filtri Izberi kategorijo
0 0
0
Big Bang S čim ti lahko pomagamo? Poprodajne informacije

Poprodajne informacije

Najbolj pogosta vprašanja
Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se moraš v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasi se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim računom. Osnovni pogoj za vračilo je brezhibno delujoč/neuporabljen izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter račun, izdan ob nakupu.

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasi v svoji najbližji trgovini Big Bang, kjer bo naše osebje izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasiš tudi sam in se dogovoriš za popravilo v sklopu redne garancije. 

Imaš več vprašanj?
Pokliči nas 01 362 60 00 Pon- Pet: 8:00 - 16:00
Piši nam na [email protected]
Obišči nas

Poišči najbližjo trgovino v tvoji bližini.

Bodi prvi! Prijavi se na e-novice in prvi prejmi najnovejše popuste.
Zagotavljamo ti 100 % zasebnost.
Prepričani smo, da ti bodo naše e-novice res všeč in da z nami ne boš več v zadregi, kakšno rojstnodnevno darilo kupiti mami. Vseeno pa potrebujemo tvoje soglasje za naslednje možnosti obdelave osebnih podatkov.

Podrobnosti si lahko ogledaš na povezavi.