ČRNI PONEDELJEK, Uporabi kodo: BF-UAU

Išči
Hajdi.si
Hajdi.si d.o.o., Stanetova ulica 4, 3000, Celje, SVN, Matična št.: 7060700000, Davčna št.: SI63089661
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

TO STA UŠPIČILA DANTE IN EVAN
Ko je prvi še veselo brcal v trebuščku, je bodoča mamica Hajdi, nekoč otroška pevka s skoraj že zimzelenimi pesmicami "Naš kuža" in "Petelinček" ugotovila, da je tudi otroški svet lahko zabaven in trendi. Zgodba se je začela. Mož, naveličan nenehnega obiska poštnih kurirjev, ji je za rojstni dan podaril domeno Hajdi.si, ki je kmalu postala alternativa klasični ponudbi izdelkov za otroke.

Dante, Hajdi, Evan

Po uspešnem začetku spletne trgovinice smo odprli še fizično trgovino v Celju. Slovi kot eden najlepših otroških butikov v Evropi in na to smo še posebej ponosni.

Ustvarili smo trgovinico za mamice in malčke, ki si zaželijo nekaj posebnega. Nekaj, kar naredi vsak dan še malo lepši, malo bolj zabaven. Vsak izdelek ima svojo zgodbo in je izbran s strani mamic, ki v življenju močno cenijo trenutke s svojimi najbližjimi. In prav zato jih želijo popestriti, vsakdanja opravila pa poenostaviti.

Poskrbeli bomo za tisti voziček, s katerim se bo novopečena mami z veseljem sprehodila po mestu. Zagotovili bomo nekaj prostih minut, medtem ko se bodo otroci zabavali z najboljšimi igračami na tržišču. Morda. Starše moramo opozoriti, da obstaja nevarnost, da tudi njih premami in se jim bodo raje pridružili pri igri.


Kotiček za mamice in otroke

POSKRBLJENO ZA VSE
V trgovini, kjer najdete predvsem skandinavske blagovne znamke, je tudi kotiček, kjer lahko mame otroke v miru podojijo in previjejo ali jim v mini kuhinjici kaj pogrejejo ter kotiček za malčke.

Mamicam želimo ponuditi nekaj več in to je povsem javni prostor, torej namenjen vsem, tudi tistim, ki niso prišli v trgovino zato, da bi kaj kupili.

 

Vračila in reklamacije
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: Hajdi.si d.o.o., Bukovžlak 101, 3000 Celje Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti [email protected], osebno prinesite v trgovino ali pa se obrnite na prodajalca. Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu. šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek. Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške. Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija). Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor. Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila.
Varstvo podatkov

Podjetje Hajdi.si d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovini hajdi.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Hajdi.si d.o.o. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi GLS Slovenia bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

Visoki varnostni standardi: Spletna stran hajdi.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na [email protected] in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi - v kolikor so v skladu z zakonom - izvedeni.

Druge informacije

S spletno trgovino www.hajdi.si upravlja podjetje Hajdi.si d.o.o. Podatki podjetja so sledeči:

Polno ime: HAJDI.SI, spletna prodaja d.o.o.
Kratko ime: HAJDI.SI d.o.o.
Naslov: Stanetova ulica 4, 3000 Celje
Matična številka: 7060700000
Davčna številka: SI 63089661
E-pošta: [email protected]
Telefon: +386 (0)3 492 68 80

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 26.04.2016.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.hajdi.si (v nadaljevanju: hajdi.si ali Hajdi.si d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Hajdi.si ter poslovni odnos med Hajdi.si d. o. o. (v nadaljevanju Hajdi.si d.o.o.), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

Ponudba na spletni trgovini Hajdi.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Hajdi.si d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Akcija ne velja na darilne bone, pohištvo, izdelke, ki so že v akciji in izdelke znamk Bugaboo ter Žirafa Sophie.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Hajdi d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Natančne postopke pravice kupca, vračila blaga in reklamacije si poglejte na spletni strani www.hajdi.si.
V kolikor stranka želi vrniti artikel, se ji zanj vrne kupnina. Ob vnovičnem naročilu je cena artikla takšna, kot je v tistem trenutku izkazana na spletni strani. Pri nakupu pa se lahko uporabijo kode s popustom, katere so v tistem trenutku aktualne.

Cached: Fri, 01 Nov 2024 00:31:59 GMT