Spoštovani! Obveščamo vas, da so naše trgovine zaradi grožnje koronavirusa od 16. marca 2020 do nadaljnjega zaprte. Ker želimo poskrbeti za varnost strank in naših zaposlenih, preverite še spodnje smernice pri oddaji vašega spletnega naročila.

Naš spletni center še vedno deluje 24 ur na dan. Zaradi trenutne situacije so možne zamude pri dostavi. Trudimo se, da bi vsa naročila dostavili v najkrajšem možnem času. Omogočamo tudi osebni prevzem v Ljubljani in Mariboru.

Ali lahko še vedno naročim prek spleta?

Preko našega spletnega centra lahko nemoteno naročate 24 ur na dan.

Kako opravim plačilo?

Pri nakupu prek spleta plačilo opravite z Leanpay (spletno plačilo na obroke), plačilno kartico ali po predračunu. Zaradi ohranjanja vašega zdravja in zdravja poštnih uslužbencev odsvetujemo plačilo po povzetju.

Ali bom naročene izdelke prejel hitro?

Dostave so mogoče preko Pošta Slovenije, omogočamo pa tudi Big Bang dostavo.

Zaradi trenutne situacije so možne zamude pri dostavi. Trudimo se, da bi vsa naročila dostavili v najkrajšem možnem času.

Zakaj priporočamo Big Bang dostavo?

  • Dostavimo povsod
  • Dostavljamo do 20:00 ure
  • Tudi sobote in nedelje
  • Brezkontaktna dostava do vrat

Dostava deluje do nadaljnjega brez omejitev.

Ali lahko naročim montažo in druge storitve?

Zaradi koronavirusa ni več možno naročiti montaže in drugih storitev.

Ali lahko naročim vnos aparata v stanovanje?

Zaradi trenutne situacije ne izvajamo več vnosa aparata v stanovanje. Aparat vam bomo dostavili do vaših vhodnih vrat. V kolikor ste naročili ODVOZ starega aparata vas prosimo, da ga postavite pred vhodna vrata, od koder ga prevzamemo. V kolikor to ne bo storjeno, starega aparata žal ne bomo mogli odpeljati.

Kje lahko osebno prevzamem naročilo?

Omogočamo osebni prevzem na dveh prevzemnih točkah in sicer v Ljubljani in Mariboru. Osebni prevzem je mogoč za naročila, predhodno plačana s kartico. Plačilo na prevzemnem mestu ni mogoče. Navodila za varen osebni prevzem si preberite na povezavi https://www.bigbang.si/osebni-prevzem/.

Kaj pa, če želim oddati reklamacijo ali potrebujem servis?

Ker oddaja reklamacij v poslovalnicah do preklica ni možna cenjene stranke prosimo, da postopke povezane z reševanjem reklamacij preverijo preko elektronskih poti na [email protected] ali preko telefona 01 309 38 18.

Do preklica smo dosegljivi po skrajšanem delovnem času in sicer od ponedeljka do petka med 10.00 in 18.00.

Kaj pa, če imam dodatna vprašanja?

V primeru kakršnih koli vprašanj smo vam na voljo na  [email protected] ali pa na 01 362 60 00.