Spoštovani! Obveščamo vas, da so naše poslovalnice ponovno ZAPRTE. Ker želimo poskrbeti za varnost strank in naših zaposlenih, preverite še spodnje smernice pri oddaji vašega spletnega naročila.

Naš spletni center deluje 24 ur na dan. Trudimo se, da bi vsa naročila dostavili v najkrajšem možnem času. Osebni prevzem je možen na 10 Big Bang prevzemnih točkah. Več informacij

Ali lahko še vedno naročim prek spleta?

Preko našega spletnega centra lahko nemoteno naročate 24 ur na dan

Naročilo lahko oddate tudi po telefonu na telefonski številki 01 362 60 00 . Naši svetovalci so vam na voljo od ponedeljka do sobote med 9:00 in 20:00 uro. 

Ponujamo tudi spletno svetovanje, kjer se lahko za pomoč in svetovanje pri nakupu izdelka posvetujete z izkušenimi svetovalci kar v živo. Naša ekipa spletnih svetovalcev vam je na voljo od ponedeljka do sobote. Več informacij

Kako opravim plačilo?

Pri nakupu prek spleta plačilo opravite s plačilno kartico,  z Leanpay (spletno plačilo na obroke) ali po predračunu. Vaše naročilo bo odpremljeno, ko bomo prejeli plačilo. Zaradi ohranjanja vašega zdravja in zdravja dostavljalcev plačilo po povzetju žal ni možno.

Kje lahko prevzamem naročilo?

Naročila lahko prevzamete na prevzemnih točkah v poslovalnicah: 

- Jesenice, Murska Sobota, Kranj, Novo Mesto, Ljubljana Rudnik, Celje, Nova Gorica in Slovenj Gradec od ponedeljka do petka med 10:00 in 17:00 uro

- BTC Ljubljana in Maribor (Supernova) od ponedeljka do petka med 9:00 in 20:00 uro

- Ptuj, Maribor (Europark), CityPark, Koper, Slovenska Bistrica, Krško, Kamnik, Aleja ter Huawei Shop so pa do preklica zaprte

Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.bigbang.si/osebni-prevzem/

Ob nedeljah in praznikih so prevzemne točke zaprte.

Kako poteka dostava?

Izdelke vam varno in hitro, z lastno dostavo, dostavimo kjerkoli v Sloveniji. V Ljubljani strankam omogočamo hitro dostavo. 

Dostave so mogoče po vse Sloveniji tudi preko Pošta Slovenije. Pošta Slovenije naročila dostavi le do vhodnih vrat stavbe.

Zakaj priporočamo Big Bang dostavo?

  • Dostavimo povsod
  • Dostavljamo do 20:00 ure
  • Brezkontaktna dostava do vrat

Dostava deluje do nadaljnjega brez omejitev.

Ali lahko naročim vnos aparata v stanovanje?

Zaradi trenutne situacije ne izvajamo več vnosa aparata v stanovanje. Aparat vam bomo dostavili do vaših vhodnih vrat. V kolikor ste naročili ODVOZ starega aparata vas prosimo, da ga postavite pred vhodna vrata, od koder ga prevzamemo. V kolikor to ne bo storjeno, starega aparata žal ne bomo mogli odpeljati.

Kaj pa, če želim oddati reklamacijo ali potrebujem servis?

Oddaja reklamacij v poslovalnicah do nadaljnega ni mogoča. Ker oddaja reklamacij v poslovalnicah do preklica ni možna cenjene stranke prosimo, da postopke povezane z reševanjem reklamacij preverijo preko elektronskih poti na [email protected] ali preko telefona 01 362 6000.

V kolikor imate vaše izdelke dodatno zavarovane (zaščita plus, kasko itd..)vas obveščamo, da skladno z vašo zavarovalno pogodbo, vaše naprave  brezplačno in nemoteno prevzemamo na željenem naslovu.

Podrobnejše informacije prejmete na [email protected] ali direktno na telefonski številki 030- 685-808.

Ali lahko naročim montažo izdelka?

V času karantene zaradi vladnega odloka montaž žal ne izvajamo. 

Kaj pa, če imam dodatna vprašanja?

V primeru kakršnihkoli vprašanj smo vam na voljo na  [email protected] ali pa na 01 362 60 00.

Vzpostavili smo tudi spletno svetovanje, kjer se lahko za pomoč in svetovanje pri nakupu izdelka posvetujete z izkušenimi svetovalci. Naša ekipa spletnih svetovalcev vam je na voljo od ponedeljka do sobote. Več informacij