Izgubil/založil sem račun. Ali lahko pridobim dvojnik računa?

Seveda. Piši nam na [email protected]. V sporočilu navedi čim več podatkov (znamko in model izdeleka, lokacija nakupa, način plačila, čimbolj točen datum nakupa). Prav tako lahko dvojnik računa pridobiš v trgovini, kjer je bil izdelek kupljen. 

Katere vrste servisov in garancij upoštevate v Big Bangu?

Redna garancija – proizvajalčeva garancija
Stvarna napaka – zahtevek za vračilo denarja ali zamenjava izdelka po 37. členu ZVPot
Kasko – dodatno plačljiva storitev v sodelovanju z zavarovalnico Alianza.

Izdelek, ki sem ga kupil ni deloval že po samem odprtju. Kaj sedaj?

Izdelek reklamirajte. Vse o postopku reklamacij najdeš TUKAJ

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasi v svoji najbližji trgovini Big Bang, kjer bo naše osebje izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasiš tudi sam in se dogovoriš za popravilo v sklopu redne garancije. 

V kolikšnem času bo rešen servisni postopek?

Po zakonu smo ti dolžni podati odgovor v največ 45 dneh, vendar se trudimo, da je čas odgovora veliko krajši.

Z namenom hitrega in učinkovitega reševanja okvar izdelka v roku proizvajalčeve garancije smo vzpostavili telefonsko številko  01 309 38 18, kjer smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 17.00 uro na voljo za vsa vprašanja in dileme.

Prav tako se lahko na nas obrneš preko elektronskega naslova [email protected] ali spletnega obrazca, ki ga najdete na spletni strani https://www.bigbang.si/reklamacije-in-servis.

 

Ali je izdelek, ki je bil poslan na servis, že popravljen?

Status popravila izdelkov si lahko ogledaš TUKAJ.