Vaše mnenje več kot šteje!

Ste v zadnjem času nakupovali pri nas? Potem veste o čem govorimo.
V kolikor ste opravili nakup, ste bili pozvani, da pustite svojo oceno zadovoljstva. Če ste to storili, se vam najlepše zahvaljujemo za zaupanje. Če pa ste si na tem mestu rekli: "Oh, pa saj niti ni pomembno, tega tako ali tako nihče ne bere," ali pa: "Ah, še ena anketa, ki mi krade čas," ste se zmotili.
Čisto jasno nam je, zakaj ste morebiti tako razmišljali, vendar bi vam radi povedali, da smo prebrali prav vsa prejeta mnenja. Vse vaše izkušnje, ki ste nam jih zaupali, so bile obravnavane skrajno resno. Ker pa samo obravnavanje še nič ne pomeni, smo se takoj vrgli na delo – vse z namenom, da vam povemo, da nam je vaše mnenje pomembno in da smo tu za to, da vašo nakupovalno izkušnjo še izboljšamo. Ker smo UAU in želimo postati še bolj UAU – na vseh področjih.
Zavihali smo rokave in z veseljem vam predstavljamo, kaj smo na tem delu že uspeli nadgraditi oz. spremeniti v zadnjih 3 mesecih:
- Izboljšali smo sistem obveščanja o stanju naročila,
- dopolnili smo proces povratnih klicev iz trgovine,
- omogočili smo pripravo plačilnega naloga s skeniranjem QR kode
- … in še mnogo manjših izboljšav.
Na osnovi vaših komentarjev delamo tudi na izboljšanju:
- obveščanja o statusu vašega naročila,
- pohitritve priprave blaga za prevzem/dostavo, če se izdelek nahaja v drugih poslovalnici,
- delovanja iskalnika in filtrov na spletni trgovini in
- procesa oddaje izdelka na servisno popravilo.
Vaše mnenje nam veliko pomeni in hkrati predstavlja za nas veliko priložnost za izboljšanje. Tudi v prihodnje, v visoki pripravljenosti in z velikim navdušenjem pričakujemo vsa vaša mnenja, da lahko nadaljujemo z uresničevanjem vaših želja.
Hvala, da nam s svojim povratnimi informacijami pomagate zagotoviti UAU izkušnjo.
Vaš Big Bang