Najbolj pogosta vprašanja

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se na oddelku z artiklom v izvirni embalaži in originalnim računom.

Kje preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka preverite na spletni strani posameznega izdelka v desnem spodnjem kotu v tabeli »Zaloga izdelka«.

Katere načine in vrste plačila omogoča nakupovanje v spletnem centru bigbang.si?

V trgovinah Big Bang in našem spletnem centru vam omogočamo plačilo z najrazličnejšimi mehanizmi. Oglejte si, kako vse lahko plačate izdelke ali storitve v naših trgovinah. S kartico ob prevzemu pošiljke ali na blagajni

  • Z gotovino ob prevzemu pošiljke ali na blagajni
  • S kartico ob prevzemu pošiljke ali na blagajni
  • Po predračunu
  • S plačilnimi karticami

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se naj na oddelku z artiklom v originalni embalaži in originalnim računom. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se morate v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Osnovni pogoj je brezhibno delujoč izdelek ter originalna in nepoškodovana embalaža, predložiti je potrebno tudi račun, izdan ob nakupu.

Ali je dostava izdelkov v Big Bangu brezplačna?

  • - 3,99€ - za pakete do 5kg in vrednost naročila do 99,98€
    0€       - za pakete do 5kg in vrednost nad 99,99€
    - 5,99€ - za pakete čez 5kg in vrednost naročila do 399,98€
    - 0€      - za pakete čez 5kg in vrednost nad 399,99€
  • - Za dostavo v tujino nas prosim kontaktirajte.


Strošek dostave v spletnem centru bigbang.si za željene izdelke si lahko ogledate v svoji spletni košarici. Vendar pa imejte v mislih, da vam Pošta Slovenije ne opravi dostave v vaš dom, temveč le do vašega naslova.

Če želite izdelke, dostavljene v kateregakoli izmed svojih prostorov v domovanju, lahko izberete dostavno službo Big Bang. Cena redne dostave je 14, 99 €. V ceno so všteti dostava, vnos izdelka na želeno mesto v vašem domovanju ter brezplačni odvoz vaše odslužene naprave. 

Izdelki

Kje preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka preverite na spletni strani posameznega izdelka v desnem spodnjem kotu v tabeli »Zaloga izdelka«.

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se naj na oddelku z artiklom v originalni embalaži in originalnim računom. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se morate v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Osnovni pogoj je brezhibno delujoč izdelek ter originalna in nepoškodovana embalaža, predložiti je potrebno tudi račun, izdan ob nakupu.

Izdelek, ki sem ga kupil ni deloval že po samem odprtju. Kaj sedaj?

Izdelek reklamirajte. Vse o postopku reklamacij najdete TUKAJ

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se na oddelku z artiklom v izvirni embalaži in originalnim računom.

Ali je izdelek, ki je bil poslan na servis, že popravljen?

Status popravila izdelkov si lahko ogledate TUKAJ.

Kolikšno garancijsko dobo ima posamezen izdelek?

Garancija posameznega izdelka je zabeležena spletni strani izdelka pod zavihkom »Tehnične podrobnosti«. Doba garancije med izdelki variira. Garancijo izdelka, ki je že v vaši lasti si lahko ogledate na garancijskem listu oziroma v proizvajalčevih navodilih za uporabo. 

Izgubil/založil sem račun. Ali lahko pridobim dvojnik računa?

. V sporočilu navedite čim več podatkov (znamko in model izdeleka, lokacija nakupa, način plačila, čimbolj točen datum nakupa). Prav tako lahko dvojnik računa pridobite v trgovini, kjer ste izdelek kupili. 

Ali mi lahko dobavite izdelek, ki ga nimate v ponudbi?

in preverili bomo informacijo pri odgovorni osebi oziroma dobavitelju.

Ali lahko rezerviram izdelek v trgovini?

Seveda.  Pokličite v trgovino, v kateri bi želeli rezervirati izdelek in naši prodajalci vam bodo svetovali kako to uredite in izbrani izdelek prevzamete.

Lahko izdelek, ki je na zalogi v eni izmed trgovin, naročim v drugo Big Bang poslovalnico?

Seveda. Izdelek, ki ga naročite prek spleta lahko prevzamete v katerikoli Big Bang trgovini po Sloveniji.