Košarica

Košarica je prazna

Pogosto zastavljena vprašanja

Imate vprašanje? Pišite na info@bigbang.si ali pokličite na 080 22 64

Najbolj pogosta vprašanja

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se na oddelku z artiklom v izvirni embalaži in originalnim računom.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kje preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka preverite na spletni strani posameznega izdelka v desnem spodnjem kotu v tabeli »Zaloga izdelka«.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali je dostava izdelkov v Big Bangu brezplačna?

Za vsa naročila nad 180€ v spletnem centru bigbang.si je dostava izdelkov preko Pošte Slovenije brezplačna! Vendar pa imejte v mislih, da vam Pošta Slovenije ne opravi dostave v vaš dom, temveč le do vašega naslova.

Če želite izdelke, dostavljene v kateregakoli izmed svojih prostorov v domovanju, lahko izberete dostavno službo Big Bang. Cena redne dostave je 14, 99 €. V ceno so všteti dostava, vnos izdelka na želeno mesto v vašem domovanju ter brezplačni odvoz vaše odslužene naprave. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kako ustvarim svoj uporabniški Big Bang račun?

Na zgornjem kotu na desni strani spletnega strani bigbang.si boste videli gumb »Prijava«, kliknite in stran vas bo preusmerila na podstran za prijavo v račun ali registracijo novega uporabnika. Kliknite na gumb »Registracija«, vpišite podatke in potrdite svoj vnos. Registrirani uporabniki imate enostavnejši postopek ob zaključku nakupa, lahko dodajate komentarje in podrobne ocene k izdelkom, spremljate pretekle nakupe na strani Moj račun na strani Seznam želja pa si lahko shranite tiste izdelke, ki jih želite imeti vedno "pri roki".

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Katere vrste servisov in garancij upoštevate v Big Bangu?

Redna garancija – proizvajalčeva garancija
Stvarna napaka – zahtevek za vračilo denarja ali zamenjava izdelka po 37. členu ZVPot
Kasko – dodatno plačljiva storitev v sodelovanju z zavarovalnico Alianza.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izdelki

Kje preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka preverite na spletni strani posameznega izdelka v desnem spodnjem kotu v tabeli »Zaloga izdelka«.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se naj na oddelku z artiklom v originalni embalaži in originalnim računom. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se morate v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Osnovni pogoj je brezhibno delujoč izdelek ter originalna in nepoškodovana embalaža, predložiti je potrebno tudi račun, izdan ob nakupu.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izdelek, ki sem ga kupil ni deloval že po samem odprtju. Kaj sedaj?

Izdelek reklamirajte. Vse o postopku reklamacij najdete TUKAJ

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Izdelek bi vrnil. Kako to uredim?

Glede vrnitve izdelka se dogovorite v trgovini, kjer je ste izdelek kupili. Oglasite se na oddelku z artiklom v izvirni embalaži in originalnim računom.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kam lahko pošljem povpraševanje za predračun?

Povpraševanje lahko pošljete na potrosniki@bigbang.si.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Spletni center bigbang.si in uporabniški račun

Kako ustvarim svoj uporabniški Big Bang račun?

Na zgornjem kotu na desni strani spletnega strani bigbang.si boste videli gumb »Prijava«, kliknite in stran vas bo preusmerila na podstran za prijavo v račun ali registracijo novega uporabnika. Kliknite na gumb »Registracija«, vpišite podatke in potrdite svoj vnos. Registrirani uporabniki imate enostavnejši postopek ob zaključku nakupa, lahko dodajate komentarje in podrobne ocene k izdelkom, spremljate pretekle nakupe na strani Moj račun na strani Seznam želja pa si lahko shranite tiste izdelke, ki jih želite imeti vedno "pri roki".

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Pozabil sem svoje geslo za vpis v račun, kaj pa sedaj?

Brez skrbi. Z enim klikom in vpisom svojega elektronskega naslova bomo hitro in enostavno obnovili vaše geslo. Kliknite sem in ponovno uredite svoje geslo. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Plačila in pogoji

Katere načine in vrste plačila omogoča nakupovanje v spletnem centru bigbang.si?

V trgovinah Big Bang in našem spletnem centru vam omogočamo plačilo z najrazličnejšimi mehanizmi. Oglejte si, kako vse lahko plačate izdelke ali storitve v naših trgovinah.

  • Z gotovino ob prevzemu pošiljke ali na blagajni
  • S kartico ob prevzemu pošiljke ali na blagajni
  • Po predračunu
  • S plačilnimi karticami


Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Katere vrste plačilnih kartic lahko uporabim?

Plačujete lahko s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard in Maestro (opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje). 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Lahko v trgovinah Big Bang uredim tudi nakup na obroke – vzamem kredit?

V trgovinah Big Bang in spletnem centru našim kupcem omogočamo različne ugodne načine plačila. Plačilo izdelkov, ki jih kupite pri nas, lahko razdelite na več mesečnih obrokov - tudi do 36! Hitro in enostavno, brez predhodnega obiska bančne poslovalnice, lahko ob nakupu sklenete različne kredite. Več informacij o kreditih najdete TUKAJ.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Katere vrste kreditov omogočate?

  • Krediti brez obresti in drugih stroškov
  • Krediti brez obresti
  • Krediti z obrestmi
  • Financiranje za s.p. in pravne osebe

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kako so urejene cene in cenovna politika?

Cene v spletnem centru bigbang.si in v trgovinah Big Bang so enotne in enake. Vse cene so v €. V primeru morebitnih razlik med ceno na spletni strani in ceno v posamezni trgovini velja cena, s katero je izdelek označen v trgovini.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Dostava – cene in možnosti

Ali je dostava izdelkov v Big Bangu brezplačna?

Za vsa naročila nad 180€ v spletnem centru bigbang.si je dostava izdelkov preko Pošte Slovenije brezplačna! Vendar pa imejte v mislih, da vam Pošta Slovenije ne opravi dostave v vaš dom, temveč le do vašega naslova.

Če želite izdelke, dostavljene v kateregakoli izmed svojih prostorov v domovanju, lahko izberete dostavno službo Big Bang. Cena redne dostave je 14, 99 €. V ceno so všteti dostava, vnos izdelka na želeno mesto v vašem domovanju ter brezplačni odvoz vaše odslužene naprave. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kako poteka dostava izdelkov?

Izdelke, kupljene v spletnem centru bigbang.si, lahko dostavimo v vaše domovanje, lahko pa jih prevzamete tudi osebno v trgovinah Big Bang po Sloveniji v času odprtja trgovine. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kako hitro bodo kupljeni izdelki dostavljeni?

Čas dostave je odvisen od razpoložljivosti kupljenega izdelka, seveda pa vas o dnevu in času dostave tudi ažurno obvestimo.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali me boste pred dostavo izdelkov o tem obvestili?

Seveda, če boste za dostavo izbrali dostavno službo Big Bang vas bomo o predvideni dostavi obvestili in se dogovorili tudi o želeni uri dostave. Željam in potrebam posameznika se povsem prilagodimo. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Ali izdelke dostavite v stanovanje ali zgolj pred vhod?

Izdelke dostavimo ne samo pred vhod, ampak na želeno mesto v vašem domovanju, odslužen aparat pa vam brezplačno odpeljemo. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Zavarovanje izdelkov in podaljšana garancija

Ali imajo vsi izdelki v Big Bangu proizvajalčevo garancijo?

Vsi izdelki imajo proizvajalčevo garancijo, je pa seveda od proizvajalca in vrste izdelka odvisno, koliko časa le-ta traja.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kaj proizvajalčeva garancija nudi?

Gre za predpisano jamstvo proizvajalca naprave za odpravo napak, zamenjavo naprave, vračilo kupnine ali za drugo obliko varstva kupca v primeru, da naprava ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kakšne vrste dodanih zavarovanj še omogočate?

Izbirate lahko med spodnjimi vrstami dodatnih zavarovanj:

Big Bang Kasko
Je storitev, s katero lahko napravam bele tehnike ter zabavne in hišne elektronike zagotovite dodatno zaščito in zavarovanje za naključno škodo. 

Na voljo so naslednje možnosti: 
Dodatna zaščita in zavarovanje za naključno škodo - za svojo napravo lahko izberete dodatno zaščito in zavarovanje za naključno škodo za obdobje 3 ali 5 let. Takšna zaščita presega trajanje garancije proizvajalca. Svojo napravo zaščitite za primere morebitnih napak v izdelavi, materialu ali obliki, izračunu, servisiranju ali sestavljanju pri proizvajalcu, in/ali za poškodbo ali uničenje, ki je krito v zakonsko zahtevanem garancijskem roku proizvajalca, in hkrati za primere nepredvidenih poškodb. Zaščita je na voljo za naprave v vrednosti do 5.000 €. Dodatna garancija se k redni garanciji NE prišteje, temveč prične teči vzporedno.

Dodatna zaščita in zavarovanje za naključno škodo - za mobilne telefone - pri mobilnih telefonih lahko izberete storitev, ki velja 2 leti, na voljo pa je za telefone v vrednosti do 1.000 €.

Zavarovanje za naključno škodo - če ima vaša naprava že 5-letno garancijo proizvajalca, lahko izberete samo zavarovanje za naključno škodo za obdobje 5 let. Tako bo vaša naprava zavarovana v primeru nepredvidenih poškodb.

Zaščita Plus
Zaščita Plus je zavarovanje, ki ga nudimo za elektronske naprave v vrednosti do 200 € ter za naprave bele tehnike v vrednosti do 2.500 € in ne vključuje naključne škode. Dokupite lahko dodatno obdobje zavarovanja za 2 ali 3 leta po preteku obvezne proizvajalčeve garancije, do skupne zavarovalne dobe 4ih let.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Zakaj bi se odločil za nakup dodatnega zavarovanja?

Vsi smo že doživeli okvaro stroja tik po prenehanju garancijskega obdobja ali pa smo uspeli poškodovati električno napravo na način, da poškodba ni bila krita pod osnovno proizvajalčevo garancijo.  V primeru, da ob nakupu novega izdelka izberemo eno od Big Bang zavarovanj, se nam zgornje nevšečnosti ne bodo več dogajale.

Kot primer: menjava počenega stekla na vašem pametnem telefonu lahko stane tudi do 90 €, v okviru Big Bang Kaska pa lahko za približno isto ceno pridobite dodatno zaščito in zavarovanje za naključno škodo, in to za obdobje kar 2 let. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kakšna je razlika med redno garancijo, Kasko zavarovanjem in Zaščito plus?

Redna garancija je predpisano jamstvo proizvajalca naprave za določeno število let.

Zaščita Plus je dodatno obdobje zavarovanja za 2 ali 3 leta po preteku obvezne proizvajalčeve garancije, do skupne zavarovalne dobe 4ih let, ki ne vključuje naključne škode.

Big Bang Kasko pa je dodatna zaščita izdelka in zavarovanje izdelka za naključno škodo za obdobje 3 ali 5 let.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Servis in reklamacije

Katere vrste servisov in garancij upoštevate v Big Bangu?

Redna garancija – proizvajalčeva garancija
Stvarna napaka – zahtevek za vračilo denarja ali zamenjava izdelka po 37. členu ZVPot
Kasko – dodatno plačljiva storitev v sodelovanju z zavarovalnico Alianza.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasite v vam najbližji trgovini Big Bang, kjer bo naše osebje izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasite tudi sami in se dogovorite za popravilo v sklopu redne garancije. 

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

V kolikšnem času bo rešen servisni postopek?

Po zakonu smo vam dolžni podati odgovor v največ 45 dneh, vendar se trudimo, da je čas odgovora veliko krajši.

Z namenom hitrega in učinkovitega reševanja okvar izdelka v roku proizvajalčeve garancije smo vzpostavili brezplačno telefonsko številko 080 74 70, kjer smo od ponedeljka do petka med 6.00 in 22.00 uro na voljo za vsa vprašanja in dileme.

Prav tako se lahko na nas obrnete prek elektronskega naslova obvestilo.servisa@bigbang.si ali spletnega obrazca, ki ga najdete na spletni strani https://www.bigbang.si/o-nas/reklamacije-in-servis.

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

Kontakt

Uporabne telefonske številke

Splošne informacije
080 22-64

Reklamacije in servis
080 74 70

Skrb za potrošnike
080 22 64
potrosniki@bigbang.si

Vam je odgovor koristil?
Hvala!
Hvala. Se bomo potrudili izboljšati.

Prikaži vsa vprašanja

S prijavo na e-novice do popustov. Prijavi se in prihrani.

;

Spletni piškotki

Spletni center bigbang.si uporablja piškotke, s katerimi zagotavljamo varno, naprednejšo in popolno nakupovalno izkušnjo. Želite izvedeti več?

Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke za ta namen?

Ne Da

S prijavo na e-novice do popustov. Prijavi se in prihrani.