VIKEND AKCIJA! Uporabi kodo: VIKEND

0h
0m
0s
Išči
Big BangProdajalciJB Trade D.O.O.
JB Trade D.O.O.
JB TRADE, TRGOVINA NA DEBELO D.O.O., Kolodvorska cesta 4, 4000, Kranj, Slovenija, Matična št.: 8091650000, Davčna št.: SI29396204
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

JB Trade d.o.o. je spletna trgovina, ki skupaj s široko ponudbo, hitro in prijazno podporo uprabnikom, ponuja najcenejši nakup izbranih artiklov. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.

Vračila in reklamacije

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA


Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oziroma potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko kupec pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z nedvoumno izjavo (pisno preko Obrazca za odstop od pogodbe ali ustno preko telefona), s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kupec pravice do odstopa ne more uveljavljati v primerih, ki jih izključuje veljaven Zakon o varstvu potrošnikov.

Kupec mora zahtevek, vključno s svojimi osebnimi podatki ter transakcijskim računom za vrnitev kupnine, poslati na e-naslov: [email protected] ali naslov JB TRADE, d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj, s pripisom »Spletna trgovina Priporočam.si«. V primeru odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, lahko kupec neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec, objavljen na spletni strani Priporočam.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v zakonskem roku.

Kupec lahko izdelek pošlje ali osebno prinese na naslov JB TRADE, d. o. o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj. Kupec blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14. dneh od dneva, od katerega je kupec podjetje JB TRADE d. o. o. obvestil o odstopu od pogodbe.

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

Previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.
Če izdelek vrnete osebno na sedežu podjetja JB Trade d.o.o., Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj, dajte izdelek na vpogled referentu.
Pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (mobilni telefoni, monitorji, LCD televizorji …).
Nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine).
Prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena.
Ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema).
Vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
V primeru, ko kupec ne ravna skladno s prejšnjim odstavkom, ne izgubi pravice do odstopa od pogodbe, odgovarja pa za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno samo za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Podajalec ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se štejejo vse bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali namenu strank štejejo za odločilne ter na katere ponudnik v primeru vrednosti ne bi pristal oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Poglavje splošnih pogojev Odstop od pogodbe in vračilo izdelka, glede odstopnega upravičenja, velja samo za potrošnike, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.

Varstvo podatkov

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
JB Trade d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

JB Trade d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Priporocam.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s podjetjem JB Trade d.o.o.

Priporocam.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Druge informacije
GARANCIJA IN POŠILJANJE NA SERVIS Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vsi artikli imajo najmanj 1 mesec garancije, oz. toliko kot je navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali računu. Inforamcija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če inforamcije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Izdelek lahko na lastno zahtevo predate pri prodajalcu v trgovini. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. Izdelke, ki jih v garancijsko popravilo pošiljate preko dostavne službe, morajo biti ustrezno zaščiteni (najbolje v originalni embalaži), saj podjetje JB TRADE D.O.O. ne odgovarja za poškodbe, ki bi nastale med transportom. Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Pošiljanje oz. predaja artikla v garancijsko popravilo: Prosim, da na naš naslov (Kolodvorska cesta 4, 4000 Kranj) dostavite/pošljete kompleten paket artikla, pri telefounu (telefon, polnilec, kabel, škatla…) ter zraven priložite kopijo računa in vaše kontaktne podatke s kratkim opisom napake. Po naših izkušnjah servis traja minimalno 28dni. Med tem časom nimamo kontakta s servisom (trgovina JB TRADE D.O.O. vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa), zato bomo povratno informacijo imeli šele ko se paket vrne iz popravila. Prosili bi vas tudi (če je možno) odstranite vsa gesla ali vzorce za vstop v napravo. OPOMBA – NUJNO!!! Potrebno se je zavedati, da se med popravilom ali pregledom lahko izbrišejo osebni podatki, kot so nastavitve, telefonske številke, fotografije itd. Garancijsko popravilo je brez posledičnih stroškov le, če gre za napako izdelka ali proizvodno napako. Pri pošiljanju naprav, katerih napake so izključene iz garancije proizvajalca, se zaračuna pristojbina za obdelavo v višini do 25,00 EUR. Te izključitve so: Mehanske poškodbe Poškodbe zaradi tekočine Uporaba dodatne opreme/programske opreme drugih proizvajalcev Poškodbe zaradi nepravilne uporabe Nepooblaščeno odpiranje naprave Obdelava garancije je možna le, če naprava ni zaklenjena ali je bila ponastavljena na tovarniške nastavitve. Blokirana naprava bo vrnjena na stroške pošiljatelja. DOBAVNI ROK Rok dobave blaga je 2-7 delovnih dni za izdelke iz zaloge. Za izdelke, ki jih nimamo v lastnem skladišču je dobavni rok do 21 dni po prejetem naročilu. V primeru, da ponudnik katerega od naročenih izdelkov ne more dostaviti v predvidenem dostavnem roku zaradi nepredvidljivih razlogov (zamuda Pošte Slovenije, vremenske okoliščine, zamude zaradi posledic nalezljive bolezni COVID-19, in podobno), na katere ponudnik nima vpliva, bo kupca o tem obvestil preko elektronske pošte ali telefona in kupcu ponudil nov dostavni rok. Kupec ima v tem primeru pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe. DOSTAVA Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. CENIK DOSTAVE Poštnina za nakup katerega koli artikla znaša 6,00 EUR (vključen DDV) Poštnina za nakup nad 200,00 EUR ne vsebuje poštnine V primeru plačila po povzetju, mora kupec plačati provizijo za nakazilo denarja po rednem ceniku Pošte Slovenije (0,96 EUR). Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.
Cached: Fri, 03 May 2024 04:34:46 GMT