Išči
Big BangS čim ti lahko pomagamo?

S čim ti lahko pomagamo?

Tu poišči ustrezne odgovore.

Najbolj pogosta vprašanja
Kaj pomenijo oznake Na zalogi, Na voljo predvidoma v 2-5 dneh, Zadnji kosi?

Na zalogi v Big Bangu

Izdelek je na zalogi v eni ali več Big Bang poslovalnicah ali v centralnem skladišču Big Bang. Razpoložljivost izdelka v trgovinah preverite na strani izdelka, v razdelku Big Bang zaloga.

Na voljo predvidoma v 2-5 dneh

Po oddaji in plačilu naročila bo izdelek naročen pri dobavitelju. Na voljo za osebni prevzem v Big Bang trgovini in za odpremo po pošti bo v 2-5 delovnih dneh od oddaje in plačila naročila.

Na voljo za prednaročilo

Izdelek je na voljo za prednaročilo. Izdelek vam bomo dostavili oziroma ga boste lahko prevzeli v izbrani poslovalnici predvidoma na dan izida izdelka. Datum izida lahko preverite na strani izdelka.

Zadnji kosi

Zadnji kos izdelka lahko kupite le v poslovalnici, naročilo prek spleta žal ni možno. Seznam poslovalnic z zadnjim kosom izdelka lahko preverite na strani izdelka, v razdelku Big Bang zaloga.

Izdelka trenutno ni na zalogi

Izdelek bo kmalu na zalogi. Če želite biti obveščeni, ko bo izdelek na zalogi, na strani izdelka vnesite svoj e-mail naslov in kliknite »Obvestite me«.

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se moraš v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasi se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim računom. Osnovni pogoj za vračilo je brezhibno delujoč/neuporabljen izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter račun, izdan ob nakupu.

Ali lahko rezerviram izdelek v trgovini?

Seveda. Pokliči v trgovino, v kateri bi želel rezervirati izdelek in naši prodajalci ti bodo pomagali z rezervacijo in prevzemom željenega izdelka. 

Katere načine in vrste plačila omogoča nakupovanje v spletnem centru bigbang.si?

V trgovinah Big Bang in našem spletnem centru omogočamo plačilo z najrazličnejšimi mehanizmi. Oglej si, kako vse lahko plačaš izdelke ali storitve v naših trgovinah:

  • Po predračunu
  • S plačilnimi karticami
  • Na obroke preko Leanpay
Ali je dostava izdelkov v Big Bangu brezplačna?

*Vsi televizorji, ki imajo nad 127 cm (50'') diagonale zaslona in ameriški hladilniki.

Za dostavo v tujino nas, prosimo, kontaktiraj.

Strošek dostave v spletnem centru bigbang.si za željene izdelke si lahko ogledaš v svoji spletni košarici. Vendar pa imej v mislih, da Pošta Slovenije ne opravi dostave v tvoj dom, temveč le do tvojega naslova.

Če želiš izdelke, dostavljene v kateregakoli izmed svojih prostorov v domovanju, lahko izbereš dostavno službo Big Bang. Cena redne dostave je 19,99 €. V ceno so všteti dostava, vnos izdelka na želeno mesto v vašem domovanju ter brezplačni odvoz vaše odslužene naprave. 

 

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasi v svoji najbližji trgovini Big Bang, kjer bo naše osebje izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasiš tudi sam in se dogovoriš za popravilo v sklopu redne garancije. 

Kakšna je razlika med redno garancijo, Kasko zavarovanjem in Zaščito plus?

Redna garancija je predpisano jamstvo proizvajalca naprave za določeno število let.

Zaščita Plus je dodatno obdobje zavarovanja za 2 ali 3 leta po preteku obvezne proizvajalčeve garancije, do skupne zavarovalne dobe 4ih let, ki ne vključuje naključne škode.

Big Bang Kasko pa je dodatna zaščita izdelka in zavarovanje izdelka za naključno škodo za obdobje 3 ali 5 let.

 

Imaš več vprašanj?
Pokliči nas 01 362 60 00 Pon- Pet: 8:00 - 16:00
Piši nam na [email protected]
Obišči nas

Poišči najbližjo trgovino v tvoji bližini.

Cached: Tue, 19 Mar 2024 07:25:59 GMT