Išči
Enzita
ENZITA LIFE D.O.O., Avenija Dubroovnik 15, 10000, Zagreb, HRV, Matična št.: 05380782, Davčna št.: HR74287562264
Odpremlja iz države: Hrvaška
O prodajalcu

Smo ekskluzivni zastopniki vodilnih svetovnih proizvajalcev!
Že 12 let ponujamo samo najkvalitetnejše in najboljše naprave za pripravo hrane vodilnih svetovnih proizvajalcev.

Vračila in reklamacije
Ime podetjaENZITA LIFE D.O.O.
Povratni naslovAvenija Dubrovnik 15, 10000 Zagreb
Telefonska številka+385 95 2086 086
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeProdajalec

Reklamacije in vračila
Po nakupu prejmete račun in garancijo. V primeru, da ne prejmete računa v skladu z naročilom ali prejetim blagom, nas kontaktirajte na telefon: 01/2086086 ali nam pošljite elektronsko sporočilo na [email protected], da odpravimo napako. čim prej.

Podjetje Enzita Life d.o.o. jamči, da so vsi izdelki, kupljeni v naši spletni trgovini, pravilni. Če ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili ali ste prejeli izdelek z napako, nas obvestite o težavi. V kolikor je reklamacija upravičena, nas kontaktirajte najkasneje v 7 dneh od dneva prevzema izdelka, da se dogovorimo o zamenjavi poškodovanega izdelka ali vračilu kupnine.
Materialne napake in reklamacije
V primeru reklamacije, poškodbe pri dostavi, napake pri prenosu podatkov ali kakršne koli druge pomanjkljivosti nas kontaktirajte v roku dveh delovnih dni od prevzema pošiljke.

Stranka je dolžna Enzita Life d.o.o. o obstoju vidnih napak v dveh mesecih od dneva, ko je napako odkril, najkasneje pa v dveh letih od prenosa tveganja na stranko.

Kadar se po prejemu artikla s strani kupca izkaže, da ima artikel kakšno napako, ki je z običajnim pregledom ob prevzemu artikla ni bilo mogoče odkriti, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan obvestiti Enzita life .d.o.o. o tej napaki.  v dveh mesecih od dneva, ko je odkril napako.

ENZITA-ZAHTEVEK
Stvarne napake, za katere odgovarja Enzita Life doo:

za stvarne napake stvari, ki jih je imela ob prehodu nevarnosti na kupca, ne glede na to, ali so mu bile znane
za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po prenosu tveganja na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal pred tem.
Predpostavlja se, da je kakršna koli napaka na stvari, ki se je izkazala v enem letu od trenutka prenosa tveganja, obstajala v trenutku prenosa tveganja, razen če prodajalec dokaže drugače ali nasprotno izhaja iz narave stvari ali narave stvari. napaka.

Obstaja slabost:
1.če artikel ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti, to pomeni, da nima funkcionalnosti, kompatibilnosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot so določene s prodajno pogodbo.
2.. če stvar ni primerna za kakšen poseben namen, za katerega jo kupec potrebuje in s katerim je kupec obvestil prodajalca najkasneje ob sklenitvi pogodbe in v zvezi s katerim je prodajalec dal soglasje
3.če artikel ni dobavljen z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ali če artikel ni dobavljen s posodobitvami, kot je določeno v prodajni pogodbi
4. če stvar ni primerna za uporabo za namene, za katere bi se istovrstna stvar običajno uporabljala, upoštevajoč vse predpise Evropske unije in predpise Republike Hrvaške, tehnične standarde oz. ni teh tehničnih standardov, veljavnih kodeksov ravnanja na določenem področju, če obstajajo
5. če artikel ne ustreza kakovosti in opisu vzorca ali modela, ki ga je prodajalec dal na voljo kupcu pred sklenitvijo pogodbe
6. če artikel ni dobavljen s priborom, vključno z embalažo, navodili za montažo ali drugimi navodili, katerih prejem lahko kupec upravičeno pričakuje.
7.če stvar ne ustreza količini ali nima tistih lastnosti in drugih lastnosti, vključno s tistimi v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, ki so običajne za istovrstno stvar in jih kupec lahko upravičeno pričakuje, glede na naravo stvari in ob upoštevanju vseh javnih izjav prodajalca ali drugih oseb v predhodnih fazah verige transakcij, vključno s proizvajalcem, ali v njihovem imenu, zlasti pri oglaševanju ali označevanju
8. če je artikel neustrezno vgrajen ali montiran, storitev montaže ali montaže pa je del kupoprodajne pogodbe in jo je opravil prodajalec ali oseba, za katero je odgovoren, ali
9. če je artikel, ki ga je kupec nameraval namestiti ali sestaviti, kupec nepravilno vgradil ali sestavil, nepravilna montaža ali montaža pa je posledica pomanjkljivih navodil prodajalca ali, če gre za artikle z digitalnimi elementi , ki jih zagotavlja prodajalec ali ponudnik digitalnih vsebin ali digitalnih storitev
Če je kupec na podlagi izjav proizvajalca ali njegovega zastopnika pričakoval obstoj določenih lastnosti stvari, se napaka ne upošteva, če prodajalec za te izjave ni vedel ali bi moral vedeti ali so te izjave ovrženi do trenutka sklenitve pogodbe oziroma niso vplivali na kupčevo odločitev o sklenitvi pogodbe.
Slabosti, zaradi katerih Enzita Life d.o.o. ne ustreza:

Enzita Life d.o.o. ne odgovarja za napake, če so bile kupcu znane ob sklenitvi pogodbe ali mu niso mogle ostati neznane, prodajalec pa odgovarja tudi za napake, ki bi jih kupec zlahka opazil, če bi izjavil, da artikel nima napak ali da ima artikel določene lastnosti ali odlike.
Če se ugotovi obstoj materialne pomanjkljivosti Enzita Life d.o.o. lahko ima eno od naslednjih obveznosti:
- odprava pomanjkanja
- dobavo drugega izdelka brez napake
- znižanje cene

Stranka lahko odstopi od pogodbe le, če je predhodno družbi Enzita Life d.o.o.  naknadni ustrezen rok za izpolnitev pogodbe.
Podjetje Enzita Life d.o.o.  ima pravico zavrniti odpravo napake, če sta popravilo in zamenjava nemogoča ali bi mu to povzročilo nesorazmerne stroške, pri čemer upošteva vse okoliščine, zlasti vrednost stvari brez napake, pomen napake in vprašanje ali je popravilo ali zamenjavo mogoče izvesti brez večjih nevšečnosti za stranko.

Stranka lahko odstopi od pogodbe brez puščanja naknadnega roka, če Enzita Life d.o.o.  po obvestilu o pomanjkljivostih napovedal, da ne bo izpolnil pogodbe ali če iz okoliščin konkretnega primera izhaja, da Enzita Life d.o.o.  tudi kasneje ne bo mogel izpolniti pogodbe, kot tudi v primeru, ko kupec zaradi prodajalčeve zamude ne more doseči namena, zaradi katerega je sklenil pogodbo.

Če Enzita Life d.o.o. pogodbe v nadaljnjem roku ne izpolni, je le-ta razdrta po samem zakonu, vendar jo stranka lahko ohrani, če Enzita Life d.o.o. ohraniti pogodbo v veljavi.

Če je napaka neznatna, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ima pa druge pravice iz naslova odgovornosti za stvarne napake, vključno s pravico do odprave škode.  Dokazno breme, da je napaka nebistvena, je na Enzita Life d.o.o.

Stroške odstranitve napake in izročitve ostalih stvari brez napak nosi prodajalec.

Kadar je kupec pravna oseba, se zanj uporabljajo pravila o stvarnih napakah, ki jih predpisuje Obligacijski zakon, pravila iz tega poglavja »Stvarljive napake« pa se zanj ne uporabljajo.
Kupec odda reklamacijo po elektronski pošti na [email protected] v roku 2 mesecev od odkritja napake, blago pa vrne na naslov: Enzita Life doo, Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10 020 Zagreb in če dokazujejo, da po preteku dveh let od izročitve artiklov prodajalec zanje ne odgovarja (razen če je zanje vedel in na to ni opozoril kupca).

V primeru upravičene reklamacije blago vrne na stroške trgovca (Enzita Life d.o.o.), ki poskrbi tudi za prevzem blaga pri kupcu.

Vse navedene reklamacije bomo rešili v dogovoru s kupcem oziroma prejemnikom izdelka v najkrajšem možnem času (najkasneje v 15 delovnih dneh).

Postopek uveljavljanja odškodnine za poškodovane pošiljke
Če vam je paket dostavila kurirska služba GLS/HP Express in ugotovite, da je izdelek ali paket poškodovan, da manjka vsebina ali da je viden znak odprtja, lahko začnete postopek odškodnine. Poškodbo je potrebno prijaviti v 7 dneh od prevzema pošiljke na e-naslov [email protected] ali na telefonsko številko 01/2 086 086. Za prijavo škode potrebujemo slike paketa (zunaj, znotraj ) in embalaža poškodovanega izdelka, oznaka GLS/HP Express in opis poškodbe. Z našimi komercialisti se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na naše stroške.

Varstvo podatkov

Izjava o privatnosti i sigurnosti
Enzita Life d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da obrađuje samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Enzita Life d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Enzita Life d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ove internet stranice ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem linka s ove internet stranice.

Enzita Life d.o.o je sukladno čl. 18a Zakona o zaštiti osobnih podataka (“Narodne novine” br. 106/12) imenovao službenika za zaštitu osobnih podataka, a možete ga kontaktirati na: [email protected]

Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.

Enzita Life d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon te u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje pravnih obveza. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Enzita Life d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti svojih korisnika i kupaca.
Izjava o zasebnosti in varnosti
Podjetje Enzita Life d.o.o. se zavezuje k varovanju osebnih podatkov kupcev, na način, da obdeluje le nujne, osnovne podatke o kupcih/uporabnikih, ki so nujni za izpolnjevanje naših obveznosti, kupce obvešča o načinu uporabe zbranih podatkov, redno posreduje strankam možnost izbire glede uporabe njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, ali želijo ali ne želijo, da se njihovo ime odstrani s seznamov, ki se uporabljajo za marketinške akcije. Vsi podatki o uporabnikih se strogo hranijo in so na voljo le zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje svojega dela. Vsi zaposleni v Enzita Life d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.

Podjetje Enzita Life d.o.o. ne odgovarja za morebitne poškodbe računalnika, ki nastanejo zaradi prenosa datotek s te spletne strani ali s spletnih strani, do katerih bralci pridejo preko povezav s te spletne strani.

Enzita Life d.o.o. 18a Zakona o varstvu osebnih podatkov (»Ur.l.«, št. 106/12) imenovala pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, ki je dosegljiva na: [email protected]

Morebitne spremembe politike zasebnosti bodo pravočasno objavljene na tej strani ali na drug primeren način dostopne uporabnikom.

Podjetje Enzita Life d.o.o. osebnih podatkov kupca ne bo posredoval ali razkril tretji osebi, razen v primerih, ko je to izrecno predpisano z zakonom in v primerih, ko je to potrebno zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti. Vsi podatki o strankah se strogo hranijo in so na voljo le zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje svojega dela. Vsi zaposleni v Enzita Life d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti svojih uporabnikov in strank.
Podjetje Enzita Life d.o.o. se zavezuje, da bo osebne podatke kupcev varoval na način, da obdeluje le osnovne podatke kupcev, ki so nujni za izpolnitev obveznosti/naročil, ki so navedena.

Podatki, ki se avtomatsko beležijo z dostopom do spletnega mesta in niso osebni podatki (vrste iskalcev, število obiskov, čas, preživet na straneh ipd.) Enzita Life d.o.o. ima pravico do uporabe le-tega izključno za namene ocenjevanja obiskanosti spletne strani ter izboljšave njene vsebine in funkcionalnosti in ne vključuje nobene oblike osebnih podatkov.

V primeru spremembe katerega od osebnih podatkov, zabeleženih ob registraciji, je kupec dolžan o spremembi obvestiti Enzita Life d.o.o. V primeru neprijavljenih sprememb vnesenih podatkov bo Enzita Life d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v zvezi z naročilom ali dostavo izdelkov.

Načini obdelave osnovnih osebnih podatkov
Neposredno s strani uporabnikov samih, torej kupcev v procesu naročanja izdelkov ali vzpostavljanja kontakta preko omenjenih kontaktnih obrazcev na naši spletni strani ter z namenom zagotavljanja pravočasne in kakovostne storitve in/ali povratne informacije o izdelku in posebnih ponudbah uporabnikom, ki so izrazil zanimanje za naše izdelke.
Namen obdelave osnovnih osebnih podatkov
Izpolnjevanje pogodbenih obveznosti: dostava naročenih izdelkov, svetovanje in pomoč pri uporabi naročenih izdelkov, zagotavljanje dodatnih garancij za izdelke, vzdrževanje kakovosti izdelkov, reševanje reklamacij uporabnikov in druga dejanja v zvezi s sklepanjem in izvrševanjem pogodbenih obveznosti v skladu z veljavnimi predpisi.
Izpolnjevanje zakonskih obveznosti
Neposredna promocija uporabnikom, ki so izrazili interes in dali soglasje za tržno komuniciranje, ter promocija obstoječim kupcem z namenom ohranjanja kakovosti izdelkov in pravočasnega obveščanja o posebnih pogojih in aktualnih akcijah – z namenom, da bi uporabnik prejel točne in natančne informacije, da ustreza njegovim željam, izraženim z obiskom www.enzita.hr

Interne namene - družba Enzita Life d.o.o. navedene osnovne osebne podatke uporablja izključno za namene lastne evidence, ter za namen zaščite uporabnikov in kupcev ter ohranjanja kakovosti storitev in kakovosti produktov.

Podatki potencialnih kupcev – uporabnikov
Podjetje Enzita Life d.o.o. obdeluje podatke o potencialnih kupcih ter jih z namenom pravočasnega in natančnega obveščanja z njihovim soglasjem o aktualnih akcijskih ponudbah in akcijah izključno za izdelke, za katere so potencialni kupci izrazili zanimanje. V ta namen obdelujemo samo osnovne osebne podatke (ime in priimek, kontaktni telefon, kontaktni e-mail in izdelek, za katerega je bil izražen interes) ter podatke, ki so potrebni za izvedbo nakupa v primeru plačila s kartico. , in sicer vrsto kartice, številko kartice, mesec poteka kartice, leto poteka kartice, kontrolno številko (CVV), IP naslov in v primeru vračila potrebne podatke za izvedbo vračila in reklamacije, in sicer datum naročila, šifra naročila, način plačila, naziv artikla, datum reklamacije, razlog reklamacije, opis reklamacije.

Začasna hramba in obdelava osnovnih osebnih podatkov
Osnovne osebne podatke kupcev hranimo ves čas uporabe naših produktov, vse do trenutka, ko kupec izrecno in jasno izjavi, da ni več uporabnik naših produktov oziroma izrazi pravico do pozabe.

Osnovni osebni podatki potencialnih strank oziroma uporabnikov se hranijo 3 mesece od trenutka obdelave navedenih osnovnih osebnih podatkov oziroma krajše, če uporabnik izrazi pravico do hitrejše pozabe.
Kakšne pravice do zasebnosti imate?
Podjetje spoštuje, da mora imeti vsak uporabnik možnost zagotoviti točnost, popolnost in ažurnost svojih osebnih podatkov. Če menite, da so vaši osebni podatki nepopolni, nepravilni ali neažurirani, se lahko obrnete na družbo preko e-pošte na: [email protected].

Upoštevajte, da imate kadar koli pravico od podjetja zahtevati naslednje:

1. Dostop do vaših osebnih podatkov

Pravico imate zahtevati od nas potrditev, ali in katere osebne podatke obdelujemo ter dostop do vaših osebnih podatkov, ki jih obdelujemo. Pravico imate vedeti za namen obdelave, katere kategorije vaših osebnih podatkov hranimo, organe ali kategorije organov, s katerimi delimo vaše osebne podatke, obdobje hrambe podatkov, kot tudi vir podatkov v primeru, da podatki se zbirajo posredno. Enako pravico uveljavljate tako, da svojo zahtevo pošljete na [email protected] in v naslovu sporočila navedete "Zahteva respondenta". Po prejemu sporočila vam bomo poslali potrdilo o pravilnem prejemu vaše zahteve.

2. Popravek in dopolnitev nepravilnih osebnih podatkov

Želimo, da so vaši osebni podatki točni in ažurni. Od nas lahko zahtevate, da popravimo ali odstranimo informacije, za katere menite, da so netočne ali zastarele.  Enako pravico uveljavljate tako, da svojo zahtevo pošljete na: [email protected] in v naslovu sporočila navedete "Zahteva respondenta". Po prejemu sporočila vam bomo poslali potrdilo o pravilnem prejemu vaše zahteve.
3. Brisanje osebnih podatkov

Od podjetja lahko zahtevate prenehanje obdelave ali celo izbris vaših osebnih podatkov. Če potrebujemo vaše osebne podatke za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti do vas, lahko podjetje preneha zmožno izpolnjevati takšne pogodbene obveznosti. Tudi, če so vaši osebni podatki potrebni za izpolnjevanje določenih zakonskih obveznosti (npr. davčne obveznosti), vaša zahteva morda ne bo izpolnjena.

4. Omejitev dostopa do vaših podatkov (nam in/ali tretjim osebam) v določenih procesih ali v celoti

Če želite oporekati točnosti podatkov, ali osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, vendar jih potrebujete za vzpostavitev, izvrševanje ali obdelavo zakonskih zahtev, ali ste ugovarjali obdelavi iz razlogov, za katere menimo, da zakonito, imate pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov.

5. Ugovor proti obdelavi ali ravnanju z vašimi osebnimi podatki

Imate pravico ugovarjati obdelavi vaših osebnih podatkov kot tudi našemu načinu ravnanja z vašimi osebnimi podatki na splošno. Enako pravico uveljavljate tako, da svojo zahtevo pošljete na: [email protected] in v naslovu sporočila navedete "Zahteva respondenta". Po prejemu sporočila vam bomo poslali potrdilo o pravilnem prejemu vaše zahteve.

6. Pravica do vložitve pritožbe pri Agenciji za varstvo osebnih podatkov

Če niste zadovoljni z načinom zbiranja ali uporabe vaših osebnih podatkov, lahko vložite uradno pritožbo pri Agenciji za varstvo osebnih podatkov.


Odgovornost
Navedena določila o varstvu osebnih podatkov se nanašajo izključno na domačo stran www.enzita.hr in na vse strani znotraj domene enzita.hr, ne pa tudi na zunanje strani, na katere se nanašajo povezave na domeni enzita.hr, za katere strani www.enzita.hr ne odgovarja niti za katere strani www.enzita.hr ne zbira in obdeluje uporabniških podatkov

Razen v primeru elektronskega naročila, v ostalih primerih Enzita Life d.o.o. kupcu ne bo pošiljal elektronskih sporočil, razen če je kupec s tem izrecno privolil, tj.

Piškotki
Za pravilno delovanje naše spletne strani, za nadaljnje izboljšave strani, z namenom izboljšanja vaše uporabniške izkušnje in kakovosti storitev, mora ta stran na vaš računalnik shraniti majhno količino informacij (piškotki). Več kot 90% vseh spletnih mest uporablja to prakso, vendar po predpisih Evropske unije od 25.5.2018. pred shranjevanjem piškotkov vas moramo vprašati za soglasje. Z uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Če piškotek blokirate, lahko še vedno brskate po spletnem mestu, vendar vam nekatere njegove funkcije ne bodo na voljo.

Kaj je piškotek?
Piškotek je informacija, ki jo spletno mesto, ki ga obiščete, shrani v vaš računalnik. Piškotki običajno shranijo vaše nastavitve, nastavitve za spletno stran, kot je vaš želeni jezik ali naslov. Kasneje, ko znova odprete isto spletno stran, internetni brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej strani. To spletnemu mestu omogoča prikaz informacij, prilagojenih vašim potrebam.

Piškotkov ni mogoče dodeliti določeni osebi in ne vsebujejo osebnih podatkov.
Vrste piškotkov na teh spletnih mestih
Začasni piškotki (Session cookies) – to so začasni piškotki, ki potečejo (in se samodejno izbrišejo), ko zaprete spletni brskalnik. Sejne piškotke uporabljamo za omogočanje dostopa do vsebine in komentiranje (stvari, ki jih morate storiti, ko se s svojimi podatki prijavite na spletno mesto).
Trajni piškotki - običajno imajo datum poteka daleč v prihodnosti in bodo ostali v vašem brskalniku, dokler ne potečejo ali dokler jih ročno ne izbrišete. Za funkcionalnosti, kot je potrditveno polje »Ostani prijavljen«, uporabljamo trajne piškotke, ki uporabnikom olajšajo dostop kot registriran uporabnik. Za boljše razumevanje uporabniških navad uporabljamo tudi trajne piškotke, da lahko spletno stran izboljšamo glede na vaše navade. Te informacije so anonimne – ne vidimo podatkov o posameznih uporabnikih.
Piškotki za merjenje prometa – teh piškotkov naše strani ne nastavijo ali ustvarijo, ampak se uporabljajo za normalno delovanje strani in uporabnikom olajšajo dostop do vsebin. POMEMBNO – ti piškotki ne obdelujejo osebnih podatkov uporabnika. Na straneh www.enzita.hr uporabljamo naslednje trajne piškotke:
piksel Google Analytics
Facebook piksel
Omenjeni piksli (oz. piškotki) ne obdelujejo nobenih osebnih podatkov (demografskih in podobnih), temveč služijo le za pravočasno in natančno obveščanje glede na vaš interes ter za obveščanje na drugih spletnih mestih o aktualnih posebnih ponudbah in promocijah.
Kako onemogočiti piškotke?
Piškotke s tega spletnega mesta lahko kadar koli omejite, blokirate ali izbrišete tako, da spremenite konfiguracijo brskalnika po spodnjih korakih. Čeprav so nastavitve v vsakem brskalniku drugačne, so piškotki običajno konfigurirani v menijih »Osebne nastavitve« ali »Orodja«. Za nadaljnje podrobnosti o konfiguraciji piškotkov v vašem brskalniku glejte meni »Pomoč« v samem brskalniku.

Z izklopom piškotkov se odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vašem računalniku. Nastavitve piškotkov lahko nadzirate in konfigurirate v svojem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah piškotkov izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Google Chrome
Mozilla Firefox
Samsung Internet (stran v angleščini)
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Opera
Safari – iOS / Mac

Če onemogočite piškotke, ne boste mogli uporabljati nekaterih funkcij na naših spletnih straneh.

Da bi omogočili najboljšo kakovost storitev in pravilno delovanje teh spletnih strani, priporočamo, da piškotke pustite vključene.

Ali podjetje izmenjuje podatke s tretjimi osebami?
Zaščita vaše zasebnosti je za nas pomembna, zato vaših osebnih podatkov nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam, razen za namene, opisane v tej izjavi o zasebnosti in varnosti.

Podjetje sodeluje z drugimi podjetji. To pomeni, da včasih delimo vaše osebne podatke z uporabo varnih informacijskih sistemov. Ko to storimo, se podatki prenesejo na strežnike, ki se nahajajo v EU ali v državi, ki zagotavlja ustrezno raven zaščite v skladu z zakonodajo EU.

Poleg vsega zgoraj navedenega lahko vaše osebne podatke posredujemo našim zaupanja vrednim partnerjem, ki vzdržujejo naš informacijski sistem ali zagotavljajo storitve v imenu podjetja, na primer za namene trženja, financ, oglaševanja in drugih storitev znotraj in zunaj družbe. Kljub temu so ti ponudniki storitev v skladu z ustreznimi pogodbami zavezani, da podatke, ki so jim bili zaupani, uporabljajo le v skladu z našimi smernicami in izključno za namen, ki smo ga strogo določili. Prav tako jih zavezujemo, da bodo vaše podatke ustrezno varovali in jih obravnavali kot poslovno skrivnost.

Podatki, ki jih o vas zbira Google LLC
Podjetje uporablja storitve družbe Google LLC in njenih podružnic, vključno z YouTubom, Androidom in storitvami na spletnih mestih tretjih oseb, kot so oglaševalske storitve (v nadaljevanju: Google).
Ta izjava o zasebnosti in varnosti ne velja za storitve, ki imajo ločena pravila o zasebnosti, vendar je družba v skladu s predpisi, ki se nanašajo na varstvo osebnih podatkov, dolžna svoje uporabnike obveščati o podatkih, ki jih zbira Google LLC med zagotavljanjem svojih storitev druge pravne in fizične osebe.

Podatki, ki jih zbira Google, vključujejo edinstvene identifikatorje, vrsto in nastavitve brskalnika, vrsto in nastavitve naprave, operacijski sistem, informacije o mobilnem omrežju, vključno z imenom operaterja in telefonsko številko, ter številko različice aplikacije.

Poleg tega Google zbira podatke o interakciji aplikacij, brskalnikov in naprav z Googlovimi storitvami, vključno z naslovom IP, poročili o zrušitvah, sistemsko aktivnostjo ter datumom, uro in napotitvenim URL-jem respondentove zahteve.

Google zbira podatke, ko Googlova storitev v vaši napravi vzpostavi stik z Googlovimi strežniki – na primer, ko namestite aplikacijo iz Trgovine Play ali ko storitev preveri, ali so na voljo samodejne posodobitve. Če uporabljate napravo Android z Googlovimi aplikacijami, se vaša naprava občasno poveže z Googlovimi strežniki, da zagotovi informacije o napravi in ​​se poveže z našimi storitvami. To vključuje informacije, kot so vrsta naprave, ime operaterja, poročila o zrušitvah in aplikacije, ki ste jih namestili.
1. Informacije o vaših dejavnostih

Google zbira podatke o vaših dejavnostih v Googlovih storitvah, da lahko na primer priporoči video na YouTubu, ki bi vam bil morda všeč. Podatki o dejavnosti, ki jih zbira Google, lahko vključujejo:

pogoje, ki jih iščete
videi, ki jih gledate
prikazovanje vsebin in oglasov ter interakcija z njimi
podatki o glasovni in zvočni dejavnosti pri uporabi zvočnih funkcij
nabavne dejavnosti
ljudi, s katerimi komunicirate in delite vsebino
aktivnosti na spletnih mestih in aplikacijah tretjih oseb, ki uporabljajo naše storitve
Zgodovina brskanja v Chromu, ki ste jo sinhronizirali z Google Računom.
Če uporabljate Googlove storitve za klicanje in sprejemanje klicev ali pošiljanje in prejemanje sporočil, lahko Google zbira podatke iz telefonskega dnevnika, kot so vaša telefonska številka, številka, ki ste jo klicali, številka, ki je prejela klic, številke, na katere so bili klici posredovani, čas in datum klica in sporočila, trajanje klica, informacije o usmerjanju in vrste klica.

V svojem Google Računu lahko najdete in upravljate podatke o dejavnosti, shranjene v vašem računu.

2. Podatki o lokaciji

Podatke o vaši lokaciji zbira Google, ko uporabljate določene Googlove storitve. Vašo lokacijo je mogoče določiti z različnimi stopnjami natančnosti na podlagi:

GPS
IP naslov
podatkov senzorjev na napravi
informacije o stvareh v bližini naprav, kot so dostopne točke Wi-Fi, mobilni oddajniki in naprave, ki podpirajo Bluetooth.
V nekaterih okoliščinah Google podatke o vas zbira tudi iz javno dostopnih virov.
Na primer, če se vaše ime pojavi v lokalnem časopisu, lahko Googlov iskalnik indeksira ta članek in ga prikaže drugim uporabnikom, ko iščejo vaše ime.

Pomembno je vedeti, da lahko Google podatke o vas zbira tudi od zaupanja vrednih partnerjev, vključno s tržnimi partnerji, ki zagotavljajo informacije o morebitnih uporabnikih Googlovih poslovnih storitev, in varnostnimi partnerji, ki nam posredujejo podatke za zaščito pred zlorabo, ter oglaševalci za zagotavljanje oglasov. in raziskovalne storitve v njihovem imenu.

Za katere namene Google zbira vaše podatke
Google lahko vaše podatke uporabi za zagotovitev pravilnega delovanja storitev, na primer s spremljanjem izpadov ali reševanjem težav, ki jih prijavite.

Poleg tega Google podatke uporablja za analitične in merilne namene.

Google na primer analizira podatke o vaših obiskih Googlovih spletnih mest in uporablja tudi podatke o oglasih, s katerimi ste komunicirali.

Ko obiščete spletna mesta, ki uporabljajo Google Analytics, lahko Google in uporabnik Google Analytics povežeta podatke o vaši dejavnosti na tem spletnem mestu z aktivnostmi na drugih spletnih mestih, ki uporabljajo oglaševalske storitve Google. Zbrane podatke, kot je vaš e-poštni naslov, uporablja Google za neposredno interakcijo z vami. Lahko vam na primer pošlje obvestilo, če zazna sumljivo dejavnost, kot je poskus prijave v vaš Google Račun z nenavadne lokacije, ali pa vas lahko obvesti o prihajajočih spremembah ali izboljšavah storitev.

V primeru, da se obrnete na Google, Google zabeleži zapis zahteve za lažjo rešitev vaše težave.